ceza yedim ödedim ama hala duruyor

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Merhaba arkadaşlar nisanın 7 sinde ceza yedim nisanın 9 zunda akbank uzerinden ceza tutanağı uzerinden ödedim ama yaklaşık 1 ay geçmesine rağmen e devlette ehliyetim üzerine ödediğim ceza gözüküyor, bu normalmi yoksa bir problemmi vardır
 
Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
225
gözükmesi normal. yıl sonuna kadar görünür. orada küçük puntolarla yazıyor olmalı. ödense bile görünmeye devam eder diye. benim cezam da ödememe rağmen görünüyor
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
Benim bildiğim ehliyete yazılan cezalar birikiyor,ceza puanı olarak kalıyor,yanlış biliyorsam biri düzeltsin,saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst