- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar nisanın 7 sinde ceza yedim nisanın 9 zunda akbank uzerinden ceza tutanağı uzerinden ödedim ama yaklaşık 1 ay geçmesine rağmen e devlette ehliyetim üzerine ödediğim ceza gözüküyor, bu normalmi yoksa bir problemmi vardır