- Katılım
- 21 May 2007
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
Cuma günü Gürme'ye gelmiştim (kırmızı 600F), hatta çıkarken ayağım kaldırıma takıldı da düşüyodum nerdeyse
Sonra da Cumartesi günü Pamucak'da bazılarınızla tanışmıştık(ATV'den düşme becerisini gösteren bendim
), bir de sitede kendimi tanıtayım istedim.
İsmim Hasan, 1,5 yıldır İzmir'deyim, Tepecik göğüs hastanesinde çalışmaktayım, yaşım 26, motorsiklet hastalığım ileri derecelerde, küçüklükten beri değişik motorlara binmeme rağmen kendime ait motorum bu sene ocakta oldu.
Bu arada Pamucak gezisinde bana yardım eden ve benimle ilgilenen, halimi soran tüm dostlara teşekkürü borç bilirim...
İsmim Hasan, 1,5 yıldır İzmir'deyim, Tepecik göğüs hastanesinde çalışmaktayım, yaşım 26, motorsiklet hastalığım ileri derecelerde, küçüklükten beri değişik motorlara binmeme rağmen kendime ait motorum bu sene ocakta oldu.
Bu arada Pamucak gezisinde bana yardım eden ve benimle ilgilenen, halimi soran tüm dostlara teşekkürü borç bilirim...