Ceyhan ve İskenderun Başkonuş Yaylası

Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
İyi akşamlar olsun dostlar bu gün 4 arkadaş Burak hocam,Murat arkadaşım,ben Mustafa ACAR ve İskenderun'dan Ali GÜNTEKİN kardeşim ile birlikte Kahraman Maraş Başkonuş yaylasına gitmeye karar verdik.Aslında daha kalabalık motosiklet grubu arkadaşlarla gidilecekti ancak bazı arkadaşlarımız fikir değiştirip Kozan dağılcak tarafına gitmeleri ile biz rotamızı bozmayıp Başkonuş'a gittik yol boyu çok güzel doğa ve bol virajlı yollar vardı ama bizler yol yapmak için çok fazla resim çekemedik.Ali GÜNTEKİN arkadaşım da bir kaç resim çekti yüklerse onlarıda görürüz inşallah.Çok güzel giderken Başkonuşa 10 km.kala benim zincir su koyverdi yani koptu ve olduğumuz yerden geri dönmek zorunda kaldık.:pr: her ne kadar kızışsakta buna şükür diyerek yani çok şükür zincir bir yerleri parçalamadı,motosiklet kilitlemedi,boşa çıktı,bunda da hayır var diyip geri dönüş yolunda keşfettiğimiz su kenarında Kadirli'de aldığımız Sucukları yemeden dönmekte bizim şanımıza yakışmazdı.:cherry: derken ateşimiz yakıldı,sucuklar hazırlandı ve pişirip afiyetle yedik.Buyrun resimler.:thumleft:
TpjLF.jpg

Xzxrq.jpg

FfXb7.jpg

g5bj1.jpg

S3yO.jpg

fHp9K.jpg

vqFU.jpg

I1Bz.jpg

Xqnx1.jpg

g5FB3.jpg


---------- Post added at 21:45 ---------- Previous post was at 21:32 ----------

lyOr.jpg

LSJxk.jpg

S4C6.jpg

djE8m.jpg

oYU3.jpg

NhvsP.jpg

80u4q.jpg

q0hjI.jpg

jiMOd.jpg

cmBES.jpg
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
Yılların Ceyhanlı'sı bir arkadaşla bakıyoruz resimlere tanıyamadı sizleri.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
mustafam,öncelikle geçmiş olsun.olsun,yine de güzel vakit geçirmişsiniz.biz de gezide hep sizi andık.paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
eovWX.jpg

kvdio.jpg

Yu7p.jpg

TOcEY.jpg

qd78u.jpg

SERVY.jpg

zqXFo.jpg

vQMyO.jpg

D0wYd.jpg

98HXY.jpg


---------- Post added at 22:00 ---------- Previous post was at 21:57 ----------

mustafam,öncelikle geçmiş olsun.olsun,yine de güzel vakit geçirmişsiniz.biz de gezide hep sizi andık.paylaşım için teşekkürler.
Bora abi çok teşekkür ederim.Yüce mevlam korudu beteride olabilirdi.Bizde sizleri anmadık desek yalan olurdu kalplerimiz bir her zaman için en kısa zamanda birlikte gezilere gideriz inşallah.:rendeer:

---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 22:00 ----------

Yılların Ceyhanlı'sı bir arkadaşla bakıyoruz resimlere tanıyamadı sizleri.
Kimmiş o Yılların Ceyhanlısı arkadaşım.Ceyhanlı olupta beni tanımayan Ceyhanlı olmaz.:cherry:Şaka şaka Kürşad bey en kısa zamanda tanışalım.:cat:

---------- Post added at 22:08 ---------- Previous post was at 22:03 ----------

Tam benim istedigim gibi olmus:cat:
Hüsnü bey buyrun beraber olsun.:thumleft:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Güzel gezmişsiniz başkanım emeğinize sağlık zincir olayıda büyük geçmiş olsun
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Yayla nerde ? Yaylaya ait herhangi bir fotoğraf yokmu ? oraları tanıtıcı ?

Yediğiniz içtiğiniz sisin olsun bize gördüklerinizi paylaşın. :)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Mustafa abi, yemek için mi geziyorsun, gezmek için mi yiyorsun anlamadım ama hiç boş durmuyorsun :) maşallah,
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Yayla nerde ? Yaylaya ait herhangi bir fotoğraf yokmu ? oraları tanıtıcı ?

Yediğiniz içtiğiniz sisin olsun bize gördüklerinizi paylaşın. :)
Valla Haklısın Sinan bey işte başımıza zincir olayı gelince hem yaylaya varamadık hemde o can sıkısıyla resimde çekemedik.:cherry:

---------- Post added at 07:41 ---------- Previous post was at 07:38 ----------

Mustafa abi, yemek için mi geziyorsun, gezmek için mi yiyorsun anlamadım ama hiç boş durmuyorsun :) maşallah,

Oğuz kardeşim sende haklısın hep yemek yerken resimler denk geliyor işte.:queen: sanırım her ikiside.:thumleft:
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
64
Geldim Mustafa Abi....
Güzel başladık güne ama bir aksiliktir oldu. Çok şükür sadece zincir ile atlattık olayı....

Fazla foto yok ama güne başlarken...

DSCF8369_zpsdc292a33.jpg


DSCF8370_zpsb7d6ff85.jpg


DSCF8371_zps14941a49.jpg


DSCF8372_zps67ea2a89.jpg


DSCF8373_zps7fad7e8b.jpg


DSCF8376_zps061f952b.jpg


DSCF8377_zpsf38e418d.jpg


DSCF8378_zpsbee59780.jpg


DSCF8379_zpsee71aca8.jpg


DSCF8383_zps614c369b.jpg


DSCF8384_zps7e2b2ab5.jpg


DSCF8385_zps709cc6b7.jpg


DSCF8386_zpsb9b961d6.jpg


DSCF8389_zpsed80761c.jpg


DSCF8391_zps7eec90a5.jpg


Dönüş yolu..

DSCF8392_zpse9ad1678.jpg


DSCF8393_zpsb238af66.jpg


Sağsalim tamamladık geziyi. Kadirli' de bizlere destek veren tüm arkadaşlara da ayrıca teşekkür ederim...
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
5
resımlerın devamını dılerız ayrıyeten kuzenım alı abi.. ceyhandanda resımler cekmenı dılerım:thumleft:
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
314
Hangi motorun zinciri koptu ? Bide nasıl geri döndünüz zincir kopmasına rağmen.. Güzel gezi olmuş :) Kesenize bereket :)
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Hangi motorun zinciri koptu ? Bide nasıl geri döndünüz zincir kopmasına rağmen.. Güzel gezi olmuş :) Kesenize bereket :)
Halil bey kardeşim benim Vstromun zinciri koptu sağolsun Burak hocam cbf150 ile koca motoru çekti hemde 60 km. ve rampa yukarı,sonra Kadirliden arkadaşlarımız yardımcı oldular sağolsunlar bir zincir ayarladılar ve döndük.:cherry:
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
güzel gezi olmuş arkadaşlar ,ayrıca zincirin kopmasınada üzüldüm, tekerinize taş değmesin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst