- Konu Yazar
- #1
İyi akşamlar olsun dostlar bu gün 4 arkadaş Burak hocam,Murat arkadaşım,ben Mustafa ACAR ve İskenderun'dan Ali GÜNTEKİN kardeşim ile birlikte Kahraman Maraş Başkonuş yaylasına gitmeye karar verdik.Aslında daha kalabalık motosiklet grubu arkadaşlarla gidilecekti ancak bazı arkadaşlarımız fikir değiştirip Kozan dağılcak tarafına gitmeleri ile biz rotamızı bozmayıp Başkonuş'a gittik yol boyu çok güzel doğa ve bol virajlı yollar vardı ama bizler yol yapmak için çok fazla resim çekemedik.Ali GÜNTEKİN arkadaşım da bir kaç resim çekti yüklerse onlarıda görürüz inşallah.Çok güzel giderken Başkonuşa 10 km.kala benim zincir su koyverdi yani koptu ve olduğumuz yerden geri dönmek zorunda kaldık.
r: her ne kadar kızışsakta buna şükür diyerek yani çok şükür zincir bir yerleri parçalamadı,motosiklet kilitlemedi,boşa çıktı,bunda da hayır var diyip geri dönüş yolunda keşfettiğimiz su kenarında Kadirli'de aldığımız Sucukları yemeden dönmekte bizim şanımıza yakışmazdı.:cherry: derken ateşimiz yakıldı,sucuklar hazırlandı ve pişirip afiyetle yedik.Buyrun resimler.:thumleft:
---------- Post added at 21:45 ---------- Previous post was at 21:32 ----------
---------- Post added at 21:45 ---------- Previous post was at 21:32 ----------