- Konu Yazar
- #21
Teşekkür ederim kardeşim.Gezdiğimiz yeri beğenmene sevindim ama senin gezdiğin yerler gönderdiğin resimlere her zaman imrenerek bakmışımdır.İnşallah bu temmuzda Karadeniz planım var seninle tanışmayı çok isterim.Görüşmek üzere.:rendeer:o piknik yaptığınız kulübenin olduğu yere bayıldım, bu arada bayağı eğlenmişsiniz, gezmişsiniz, paylaşım için teşekkürler