Ceyhan ve Adana ekibi Zorkunda idik

Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
o piknik yaptığınız kulübenin olduğu yere bayıldım, bu arada bayağı eğlenmişsiniz, gezmişsiniz, paylaşım için teşekkürler
Teşekkür ederim kardeşim.Gezdiğimiz yeri beğenmene sevindim ama senin gezdiğin yerler gönderdiğin resimlere her zaman imrenerek bakmışımdır.İnşallah bu temmuzda Karadeniz planım var seninle tanışmayı çok isterim.Görüşmek üzere.:rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Teşekkür ederim kardeşim.Gezdiğimiz yeri beğenmene sevindim ama senin gezdiğin yerler gönderdiğin resimlere her zaman imrenerek bakmışımdır.İnşallah bu temmuzda Karadeniz planım var seninle tanışmayı çok isterim.Görüşmek üzere.:rendeer:

Buyrun abi beklerim, denk gelirse ben de tanışmayı çok isterim, görüşmek üzere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst