- Katılım
- 30 Eki 2008
- Mesajlar
- 188
sadece gösteriş amaçlı, şehir içi için satın alınan onbinlerce 4x4 var.
bakımsızlıktan arkasında bulut misali duman bırakan, hatta mazot bile kullanmayan yağla idare eden binlerce kamyon/otobüs var.
bunlara bakıp motorculara fazladan sempati duymalarını beklerdim.
bakımsızlıktan arkasında bulut misali duman bırakan, hatta mazot bile kullanmayan yağla idare eden binlerce kamyon/otobüs var.
bunlara bakıp motorculara fazladan sempati duymalarını beklerdim.