Çevreciler motorculara karşı

Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
188
sadece gösteriş amaçlı, şehir içi için satın alınan onbinlerce 4x4 var.
bakımsızlıktan arkasında bulut misali duman bırakan, hatta mazot bile kullanmayan yağla idare eden binlerce kamyon/otobüs var.
bunlara bakıp motorculara fazladan sempati duymalarını beklerdim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst