Çevre tepe ve zilkale gezisi

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
bu gün sabah erkenden öğretmen arkadaşım Fatih hocayla daha önce tek çıkmış olduğum ve sis bastırmasından dolayı hemen kaçtığım dağın tepesine çıktık.öğleden sonra da başka bir öğretmen arkadaş ile Zilkale'ye gezintiye gittik. Bu arada gittiğimiz yerler Rize'nin Ardeşen ve Çamlıhemşin ilçeleri sınırları içerisinde. iyi seyirler
DSC03289.jpg






DSC03293.jpg






DSC03295.jpg






DSC03299.jpg






DSC03303.jpg






DSC03308.jpg






DSCF6512.jpg






DSCF6513.jpg






DSCF6514.jpg






DSCF6515.jpg






DSCF6517.jpg






DSCF6518.jpg






DSCF6519.jpg






DSCF6520.jpg







DSCF6523.jpg







DSCF6524.jpg







DSCF6525.jpg







DSCF6556.jpg







DSCF6564.jpg






DSCF6580.jpg






DSCF6582.jpg







DSCF6585.jpg






DSCF6587.jpg






DSCF6591.jpg






DSCF6594.jpg






DSCF6601.jpg





DSCF6598.jpg


Bundan sonrası öğleden sonraki Zilkale gezisi
DSCF6607.jpg






DSCF6610.jpg






DSCF6611.jpg







DSCF6612.jpg






DSCF6613.jpg






DSCF6615.jpg






DSCF6616.jpg







DSCF6619.jpg







DSCF6620.jpg







DSCF6622.jpg







DSCF6624.jpg







DSCF6625.jpg







DSCF6626.jpg






DSCF6628.jpg






DSCF6632.jpg






DSCF6634.jpg






DSCF6636.jpg






DSCF6637.jpg






DSCF6638.jpg






DSCF6640.jpg







DSCF6642.jpg






DSCF6644.jpg






DSCF6648.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel geziymiş uçanlar kaçanlar :D her hafta bi tepe gezisi yapıyorsun helal abicim bu ramzeyden memnunmusun?
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Hahaha:) pozlar cok guzel... Ellerinize ayaklarınıza saglik, gezmis kadar oldum.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
313
Maşallah yerçekimsiz bir de ortam bulmuşsunuz süper!Bizim buralarda maalesef böyle uçamıyoruz daha doğrusu uçuyoruz da inemiyoruz.Çok şanslısınız!
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler.cengaver29, Ramzeyden memnunum.ama keşke çok daha param olsa da honda ya da kawasaki nin enduro modellerinden alsam.
Cezerye,bu sefer iki kişi gittiğimizden birbirimizi güzel pozlarla çekebildik.sağol
Bu arada yerçekimsiz fotoğrafı:p çekebilmek için Fatih hocanın kaç kez zıpladığını ve zıpladığı yerden düşse uçuruma yuvarlanacağını söylemeyeceğim:mrgreen:
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
118
fotoğrafların hepsi birbirinden güzel elinize sağlık.yer çekimi kurallarını alt üst etmişsiniz :)
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
güzel gezi olmuş
kayalar,zıplamalar,köprü,mustangler :p,kale çok hoş
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
güzel bir gezi olmus yusuf. :wiinkk:
Zilkale yolu nasıl?

sağol. zilkale yolu geçtiğimiz yaz nasılsa yine öyle. bozuk olan kısımlar yine bozuk. sanırım sen çıkmaya niyetlendin:) senin motor çıkar oraya ama alt tarafa taşlar çarpabilir bozuk olan kısımda. çünkü o bozuk olan yerler bildiğin gibi dik yokuşlar
( bu arada daha önce çıkmışmıydın hiç)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst