- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #41
CBR125 aldıktan sonra "makina küçük değil" mi demişim mete_han :mrgreen:
dünkü sazansın hep söylerim... :bounce:
dünkü sazansın hep söylerim... :bounce:
CBR125 aldıktan sonra "makina küçük değil" mi demişim mete_han :mrgreen:
yok klavye başında name yazmışın...makinayı görmeden binmeden sallamışın...
ama aldıktan sonra en kral makina olmuş...:cherry:
genelde klavye motorcular böyle yapar...
Yau ben sana niye laf anlatmaya çalışıyom ki. :cherry: He he, ben klavye motorcuyusum; 101 tuş benim klavye, ama servise gittiğinde 4 tuş daha yüklüyorlar. Çekişi düşüyor ama olsun![]()