Cevabını bulursanız sevinirim

Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
91
Arkadaşlar cevabı bende biliyorum ancak burada yazmak istemiyorum. Çünkü cevabı gerçekten gerzekçe buluyorum. Ve ilk duyduğum zamanda hayal kırıklığına uğramıştım. İnsan hayal gücünü zorlayıp yaratıcı bir cevap bulmayı umarken 3 yaşındaki çocuklara sorulan o salak sorulardan biri olduğunu anlayınca sinirleniyor. İşte bu yüzden ben cevabı yazmayayım siz yaratıcılığınızı zorlayın.

(yalnız sorunun soruluş şeklinde özellikle de başında bir yanlışlık var. )
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Yaa beyler farkindamisiniz adam yazdi yaziyi ve uctu gitti hepinizi akli sira delirtmek istiyor ve bu sayfaya baktikca kis kis guluyor. Birakin ve ilgilenmeyin burasi bir motosiklet sitesi ve biz bilgi paylasiyoruz bos kafa yorma ve uyeleri nasil gicik ederim isleri ile degil.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
sistem de ariza oldu galiba mesajim iki kez gitti bunu siler iseniz sevinirim
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
İş görüşmelerinde bu tarz sorular gerçekten soruluyor. Amaç doğru yanıtı bulmak değil, yaratıcılığızı ölçmek.
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
ben sorunun cevabını vereyim şu anda bizimde içine düştüğümüz bir durum ve benim çok inandığım bir söz insanın başına ne gelirse ya meraktan yada ................:cherry: o yüzden hiç merak etmiyorum cevabı adam ın başına ne gelkdiyse bu yüzden gelmiş:cherry:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Not: Referanslarınız aynı olsaydı sadece Cabriolet'i işe alırdım :) En yaratıcı cevap ondan gelmiş.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Banada geldi aynı soru bende epey bir uğraştım fakat cevap bulamadım. Sorunun içinde cevap var dendi ama hikaye bence en güzel cevabı CaBRioLeT vermiş bence :) ...
 

TWG

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
91
Aha işi ben kaptım durun :cherry:

adam kadına "tanışabilirmiyiz?" diye sordugunda
kadın adamı savmak için "Ben Azrail" yazmış olmalı
çünkü bu durumda arkadaşı kötü bir şaka yaptıgını, ailesi sapıttıgını, doktor ise azrailin onu almaya geldigini düşünüyor olmalı. hırsızlarda haliyle bu durumdan korkmuşlardır
vay be kendimle gurur duydum ilk defa böle bi soruyu biliyorum :cherry:

evet şirketin telefonunu alabilirmiyim bari iş fırsatını degerlendireyim
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
14
kadın kağıda , senin ananı avradını felan fişman düz giderim yazdı
adamda sarhoş olduğu için okuyamadı arkadaşı ve anne babasına okutunca onlar bu adama kızdı tabi ama doktor neden canına kıydı onu bilemem belki bir tesadüf depresyonda olduğu bi zamana gelmiştir ( yada pok yoluna gitti ) , hırsızlarda izlendiğini düşündü ,,,,:cherry: haaaaayyyyyyy :queen:
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
91
Cabriolet dostum sorunun başındaki hata şu. Kurgu olarak şöyle başlaması gerekiyor. "iş görüşmesine gelenlere bir kağıt verilir ve bu kağıdı iyice okumalarını ve sonunda kağıtta ne yazdığını bilmeleri istenir"

Yani benide sinirlendiren geyik ama bu sorunun cevabı şu.

Kağıtta o başta okuduğunuz hikaye yazıyor. Yani soru hikayenin içindeki kağıtta ne yazdığı değil görüşmeye gelenlere verilen kağıtta ne yazdığı.

Çok gerzekçe.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
itiraf ediyorum yıllarca arkadaşımı nasıl kullandığımı,doktorumla karımı banka kasasında aldatırken gizli kameraya çektiğimi ve ailemi kandırıp bankadaki paralarının üzerime geçirmem beni akıllı yapması gerekir..fakat o kadar salağım ki kağıdı ters tutup okumaya çalışıyorum....
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hahahahahahaaaaaaaaa iki gündür kafa patlattığıma değmezmiş. Bugün okuldaki arkadaşlarıma aynı öyküyü anlattım. Onlarda da tık yoktu. Ama donuç eğer petitfalcon senin söylediğin ise harbiden sinir bozucu:farao:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
zeda3000' Alıntı:
Yaa beyler farkindamisiniz adam yazdi yaziyi ve uctu gitti hepinizi akli sira delirtmek istiyor ve bu sayfaya baktikca kis kis guluyor. Birakin ve ilgilenmeyin burasi bir motosiklet sitesi ve biz bilgi paylasiyoruz bos kafa yorma ve uyeleri nasil gicik ederim isleri ile degil.


Yok arkadaşım gitmedimde,gülmüyorumda.Bulmak istediğim sadece cevaptı.


"petitfalcon",cevap için teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
anne, baba ve yavru tırtıl toprak altında ilerliyorlarmış. sonra her biri farklı delikten yeryüzüne çıkmış. yavru tırtıl etrafına bakmış ve demiş ki "aaa, 2 tane delik var". bu nasıl olur?
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
watercolours' Alıntı:
anne, baba ve yavru tırtıl toprak altında ilerliyorlarmış. sonra her biri farklı delikten yeryüzüne çıkmış. yavru tırtıl etrafına bakmış ve demiş ki "aaa, 2 tane delik var". bu nasıl olur?
kendi çıktığı deliği görmemiş ondan:mrgreen: :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst