Çene açılır kask kullanan?

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
273
Lazer GranVille GL (buğu camı - pinlock var) veya AGV Longway (buğu camsız - daha ucuz) öneririm.

İki yıldır Lazer GranVille GL kullanıyorum. Ben 10 üzerinden 8 verebilirim. Çarpma testlerinde de 5 yıldız almıştı yanılmıyorsam. Fiyat-performans olarak daha iyisi yok benim bildiğim.

3 aydır kullanıyorum bende Lazer Granville. Bir sorun yok şimdilik. Tavsiye olunur...
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bnde airoh var kazada blmem ama memnunum fazla ses geçirmio. fiyatı 350.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
benim ilk çene açılır kaskım ls2 Delta idi. 2 büyük kaza geçirdim onunla ikincisinde bayağı bir asfalta sürttü hatta camı yerinden çıktı ama çenesi açılmamıştı. Şu an lazer granville kullanıyorum. ls yi kullanmama sebebim içinin kopmle çıkmaması ve biraz da olsa zamanla gürültüsünün artmış olmasıydı.
 
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
101
bende çeneden açılır kask var 4 senedir kullanıyorum kardeşim çooook büyük kaza gecirdi ama hiç birsey olmadı (safabet) kardeşimin kazasına göre sağlam cıktı kask
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
Arkadaşlar, Muğla gibi sıcak bir yerde yaşadığımdan dolayı sadece gezinti amacıyla alacağım scooterda kullanacağım çene açılır kask tavsiyesi ve kullanıcı yorumu bekliyorum. Motorla 70-80i geçmem, genelde ardçı ile yolculuk ederim. LS2 Delta ve Cox Trip modelleri arasında kaldım. Özellikle aşağıdaki yeni olan haberden sonra openface kasklardan caydım. Malesef bütçem de pahalı kasklar için yeterli değil.
LS2 için kaskların şahini gibi bir tabir duydum ama sebebini anlayamadım.
Tavsiye ve yorum yazacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

2webh4i.jpg

Resimdeki ölen kişi kask takmıyormuş malesef. Meftanın baş izi camda net bir şekilde görülüyor.

Not: Lütfen bu konulardan forumda çok, aratın gibi ifadeler kullanmayınız. Hem bu forum hem de diğer forumlarda çok araştırdım ama herkes malını övmüş ya da çene açılır model kullanmamış. Teşekkürler.

kardeş ben mal övmeyi beceremem ama butcene uygun olan kask ls2 delta modeli çeneden açılır bende kullanuyorum ve 400 500 tl gibi paralara kask alabilecek kişi değilim ben maddiyat itibari ile daha önceleri değişik kasklar kullandım ls 2 fena değil ha çok mu iyi hayır ama orta sınıf bence ama senin işini gayet iyi görör alınabilir bir kask
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lazer GranVille GL (buğu camı - pinlock var) veya AGV Longway (buğu camsız - daha ucuz) öneririm.

İki yıldır Lazer GranVille GL kullanıyorum. Ben 10 üzerinden 8 verebilirim. Çarpma testlerinde de 5 yıldız almıştı yanılmıyorsam. Fiyat-performans olarak daha iyisi yok benim bildiğim.

Granville vizör kalitesi pin-lock ile sanırım daha yüksek
Nedense ben pek memnun değilim Agv Longway'den , vizör ve civataları tam problem yaratabilecek tipte, Buğu özelliği olmasa daha iyi 6 ayda görüşü engeller bir tabaka ile uğraştım ve zorla sildim ,hep de buğu yaptı. Vizör civataları kesinlikle vizörü yukarı kaldırdıktan sonra sökülmeli kapalı halde hemen kırılıyor ve civatayı satan yeri internetten bile bulunamıyor.Lazer'den ucuz diye alıp birsürü uğraştırıyor.:farao:
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
Roof marka bir kask var arkadaşlar, pilot kasklarına benziyor, çoğu kişi için çirkin olsa da, "çirkin güzeldir" felsefesini benimseyen benim için oldukça ilgi çekici bir kask.

Ancak kask hakkında pek bilgim yok, internet araştırmaları harici. Gerçek hayatta kaskı tecrübe edenler varsa bilgi verebilir misiniz. Aşağıda birkaç fotoğrafını paylaşıyorum.







Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
125
Roof marka bir kask var arkadaşlar, pilot kasklarına benziyor, çoğu kişi için çirkin olsa da, "çirkin güzeldir" felsefesini benimseyen benim için oldukça ilgi çekici bir kask.

Ancak kask hakkında pek bilgim yok, internet araştırmaları harici. Gerçek hayatta kaskı tecrübe edenler varsa bilgi verebilir misiniz. Aşağıda birkaç fotoğrafını paylaşıyorum.

Tasarım çok orjinalmiş bence. Yuvarlak bir kask oluşu da güzel.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bende hem fulface hemde çene açılır ls2 kullanıyorum.fulface camı temizlemek için sökünce cam esnemeye başlıyor ve bir zaman sonra ses yapmaya başlıyor ve rüzgar alıyor.çene açılır zaten direk rüzgar alıyor ve fena ugultu yapıyor.ama senin yaptığın hızlarda ikiside sorun çıkarmaz sanırsam.
çene açılır kasklarda ses yapması normaldir.fiyat kalite meselesi burada ortaya çıkıyor işte.
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
504
bende hem fulface hemde çene açılır ls2 kullanıyorum.fulface camı temizlemek için sökünce cam esnemeye başlıyor ve bir zaman sonra ses yapmaya başlıyor ve rüzgar alıyor.çene açılır zaten direk rüzgar alıyor ve fena ugultu yapıyor.ama senin yaptığın hızlarda ikiside sorun çıkarmaz sanırsam.
çene açılır kasklarda ses yapması normaldir.fiyat kalite meselesi burada ortaya çıkıyor işte.


yapıyor.ama senin yaptığın hızlarda ikiside

abim diye söylemiyom 2,40 - 2,60 dan aşağı inmezde :cat: nasıl kask takarsan tak abicim fayda etmez sana :p
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
yapıyor.ama senin yaptığın hızlarda ikiside

abim diye söylemiyom 2,40 - 2,60 dan aşağı inmezde :cat: nasıl kask takarsan tak abicim fayda etmez sana :p

kardeşime bak senin kaskta, yeni motorun'da ses yapmaya başlar yakında bende yazarım buraya ama :queen: birde baştaki 2 nolu arkadaşı değiştirip yerine 1 numarayı koyarsak güzel durur,sonra bizide ss ci sanıcaklar :queen:
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
125
LS2 Delta Mat siyah çeneden açılır kaskımı sipariş ettim arkadaşlar. Zaten sürekli düşük hızlarda kullanacağım için ses yapacağını sanmıyorum ya da yapmayacağını umuyorum. L beden sipariş ettim. Beden ölçüsüne göre başım M-L sınırında. Eğer dar gelirse büyüğü ile değiştiricem. İzlenimlerimi ve fotoğraflarını yayınlarım. Yorum yazan herkese tekrar teşekkürler.
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
125
Uzun süren araştırmalarım sonucu daha motosikleti almadan (gel ehliyet, gel) L beden LS2 Delta Çeneden açılır kask aldım. İlk izlenimim çok büyük görünüyor olması. O kadar ki hatta, çevrenizdekilerin gülmesine sebep oluyor. Tabi benim gibi scooter kullanıcısı iseniz. Astronot ya da kocakafa gibi şakalara maruz kalabilirsiniz. Özellikle üzerinizde mont vs yerine tişört falan varsa ki boyum 1,83, kilom 81. İzlenimlerimi ve yorumlarımı yakında resimleriyle yazarım.

Resimleri ekliyorum.
2zel7ps.jpg

Kaskın altında görünen kırmızı mandal içte bulunan güneş vizörünün kademeli olarak açılıp kapanmasını sağlıyor.
2uxwh0l.jpg


w7on5g.jpg


Resimler bulanık, kusura bakmayın, renkler bozulmasın diye flaş kullanmadım. Kaskın arkasında hava çıkış ızgaraları görülüyor. Modeli FF369-1. ECER 22-05 etiketi ve bedeni yazıyor.1550 +- 50 g ağırlık yazılmış.
1z6qvip.jpg

Kaskın burun kısmanında bir düğme var ve bu düğmeye(üstte, arkası kırmızı) basılarak kask açılabiliyor. Kaskı açmak ve kapatmak çok kolay. Çene açılırken vizör hangi konumdaysa o konumda durmaya devam ediyor.

152hpwj.jpg

Ön hava girişleri. Dileğe göre sağa ya da sola kaydırarak hava girişi kapatılabiliyor. Kaskın havalandırması yeterli geldi bana. Yaz sıcağını görmeden net birşey demek doğru değil tabi.

2e0iu08.jpg


35aqgk6.jpg


Kaskın üstünde yer alan ufak bir bölüm 2 kademeli olarak açılarak hava girişi sağlanabiliyor. Dilenirse kapalı tutulabiliyor.

28vzkmp.jpg


Çene kilidi mekanizmasını mandalı tek çekişle açmak çok kolay ama yüklenmeme rağmen kendiliğinden açılmadı. Güven veriyor.

2qimbyb.jpg

Taşıma kolaylığı sağlayan çanta şeklinde kılıfı var.

Kaskın büyük olduğunu belirttiğim için bilgi açısından başımdayken de resmini çektim. Kusuruma bakmayın.

2uqzqtf.jpg


2itda1.jpg


Bunlar da yandan.

123a4ih.jpg


30m32a1.jpg


Kaskı ilk taktığımda çok komik gelmişti gözüme, tam bir kocakafa. ama zamanla gözüm alıştı, normal geliyor.
Scooterınızı dik oturarak kullanıyorsanız, alıştıktan sonra boyun ağrısı yapacağını sanmıyorum ancak bir bayan için haddinden fazla ağır. Motosiklet kullanırken sırtınız dik durmuyorsa, en ufak bir öne eğilmede kask başınızı aşağı çekiyor gerçekten.
Kaskı 180 liraya satın aldım ve normalde, baş ölçüm 57 cm. 57 cm M bedene denk gelse de forumlarda LS2 için bir beden büyüğü tavsiye ediliyordu. Ben de L tercih ettim, iyi de etmişim.

Kaskı çenesi kapalıyken takmak zor oluyor gerçekten, çene açıkken takmak daha kolay.

Teşekkürler.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun, hem yedek vizör parça kolaylığı bakımından iyi seçim olmuş. İzlenimlerinizi okurken koptum biraz akşam akşam.:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst