Cenaze törenindeki ilginç/anlamlı konuşma.

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Video diğer kaynaklar ve Hürriyet'te gerçek bir tören gibi aksettirilmiş ancak senaryoya benziyor. Her ne şekilde olursa olsun, verilen mesaj çok anlamlı :salut:

[WebTV=1]11501[/WebTV]
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
güzel ve yalın bir anlatım ama sadece insanları kısa süre etkiliyor sonucunda unutup gidiyosun herşey gibi..
etki bırakmıyor malesef..
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Orasına bakarsan zaten ilk izlemede etkiliyor. Tekrar izlemek istediğinde sıradanlaşıyor ama izlemeye değer bulduğum için paylaştım.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
paylaşım için saoll bak onu demeyi unuttumm emeğe saygı...:)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İşte bu yahu..
Güzel olan hersey güzeldir zaten.
Mesele güzelliklerine hayran kalmak degil.
Mesele herseyiyle hayran kalmak aslinda.

Bu arada gaz'ı bebekler çıkartır.
Yetişkinler ossurur!
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Hıçkırarak gülüp, zıplayarak ağladım(Boğuluyordum anasınısatayım: )
::gleam::
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
ben de beğendim.


ozellikle "perfection" ile ilgili yorumu.
hayır yani horladığımdan değil:D valla da!
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu olay bir filmden sahne.
Güzel bir sahne.:cat:

Bi de filmin adini bulabilsem, sahane olacak....:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst