herkese slm arkadaşlar,
yaklaşık 2 aydır kullanıcsıyım martion model motorun, aslında bakarsanız pek bi bilgim yoktu motorlar hakkında. başlangıç oldu ve kullanarak öğrenme yolunu seçtim. bu sebepten takdir edersinizki diğer modellerle kıyaslama yapamıcam. genel olarak memnunum. kendi kullanıcı hatalarım oldu bi kaç kere, acemilik işte. sol aynayı garajından çıkarırken vurdum ve değiştirmek zorunda kaldım.
asıl kafamı kurcalayan ise, ilk seferler acemiliğimden dolayı pek önemsemediğim ama git gide benim için önem kazanan hız ibre göstergesindeki sorun. şöyleki: ibre hassas değil, yani hızdaki değişmelere hemen tepki göstermiyor, hatta bazen durmamın üzerinden 10-15 saniye geçmiş olmasına karşın hala ibre 30 km yi gösterdiği oluyor. şu an 900 km yaptım ve ilk bakımında servisine de danıştım , bana ibresinde mil ve km göstergesi olduğundan böle bi sorun olduğunu söylediler ama çözüm getirmediler. dediğim gibi ilk günler genelde aynı hızla ve epey yavaş gittiğimden pek önemsemediğim bu konu hakkında bu günlerde epey rahatsızlık içindeyim. yapmam gereken nedir? yardımınızı bekliyorum arkadaşlar...
şimdi onderugur arkadaşım; hergün maltepe-beşiktaş arası gidip geliyorum, yani günde 35 km civarı ve 4 günde bir yakıt alıyorum , bu da 1 depoyla yaklaşık 140 km demek oluyor. deposu yaklaşık 6,5- 7 litre civarı yakıt alıyor.
aklıma gelenler bunlar, varsa sormak istediklerin yardımcı olmaya çalışırım.