Çelik Cup 100 mu Mondial 100 Ukhmı ?

Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
6
Arkadaşlar ben motor almayı düşünüyorum hangisinin performansı sorun çıkarmaması gidişi hızı daha iyi sizce ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:03 ----------

Arkadaşlar bir sorum daha olucak bu mondial cuplarda Snapyy ukh ve mfh filan var bunların aralarındaki fark ne ve hangisi daha iyi ? şimdiden teşekkür ederim yorumlarınız için
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
1.jpg

modifiye dediğin şey bu mu peki
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
6
bu biraz apaçi tipi olmuş daha sağde kırmızı renk olucak zaten motor beyaz dokunuşlar olucak.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
ehliyet var mı ?
çelik alma derim
mondial bak
hatta salcanonun vardı bi modeli ona iyi diyorlardı
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
6
mondial de hangisi iyi 100 lüklerde büsürü seri var snapyyy var ukh var mfh var hangisi en güzeli en hızlısı kullanışlısı :S
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
100 SFC Snappy X
6.5 beygir ön arka fren kampana
Şanzıman : Yarı Otomatik / 4 vites
100 MFH / CUP
7 hp yarı otomatik
ön disk arka kampana fren
100 MFM / CUP
7 hp
vites otomatik
ön disk arka kampna
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
şimdi bak otomatik dediği model mfm bu scooter gibi bunu tercih etme bu cok benzin yakabilir digerlerine göre 2,100 tl
snappy dediği modelde ön fren kampana arka fren kampana 6,5 hp bu biraz daha basit geldi bana yarı otomatik vites bu 1851 tl
mhf dediği model 7 hp ön disk fren arka kampana 1986 tl

mfh dediği biraz daha kuvvetli bu modeli daha cok gördüm
bir de ön fren disk daha iyi
valla bilmediğim bi konu benim yazılara bakarak konuşuyorum
köylü filan bak onlar daha saglam en azından plastik parcası az
bunlar plastik bi devirdin mi kırılır catlar ugraştırır insanı
birde cok titriyor bunların bu plastik parcaları
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lifan tay 100e de bir bak derim
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Bırak çelik çomağı. Mondial 2007 ukh ile 17000 km sorunsuz yol yaptım. düzde 115 - 120 tek gidiyordu. Az egzostu rahatlat. Yere bakan ucu kestir, ucun etrafına 4 lük matkapla 3 delik del, sade kısa egzost ucunuda koydummu gerisine dokunma.

---------- Post added at 16:30 ---------- Previous post was at 16:24 ----------

p2008111224.jpg

By casus16 at 2012-09-05
Çok tatlı abartısız bir sesi vardı. Şimdi ellerin oldu
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Bırak çelik çomağı. Mondial 2007 ukh ile 17000 km sorunsuz yol yaptım. düzde 115 - 120 tek gidiyordu. Az egzostu rahatlat. Yere bakan ucu kestir, ucun etrafına 4 lük matkapla 3 delik del, sade kısa egzost ucunuda koydummu gerisine dokunma.

---------- Post added at 16:30 ---------- Previous post was at 16:24 ----------

http://img703.imageshack.us/img703/2197/p2008111224.jpg
By casus16 at 2012-09-05
Çok tatlı abartısız bir sesi vardı. Şimdi ellerin oldu

120 km hız yapasıya aradan yıllar geçer titreşim den bahsedin isterseniz birazda çünki bindim ben bu kh ye
 
Katılım
5 Tem 2012
Mesajlar
253
ehliyet var mı ?
çelik alma derim
mondial bak
hatta salcanonun vardı bi modeli ona iyi diyorlardı

salcano panther olabilirmi benim motorumdan :) :) ayriyeten benim motorum 7,2 hp ön disk fren.satılıktır.1000 tl ye.6 ay kullanıldı.2010 modeldir.ben 120 yi gördüm
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
120 km hız yapasıya aradan yıllar geçer titreşim den bahsedin isterseniz birazda çünki bindim ben bu kh ye
Ne bekliyordun R6 gibi 3 saniyede çıkmasınımı. Bunu alacak adam ''bu motora modifiye gidiyor'' demesini biliyorsa titreşimdende haberi vardır. Zaten bunu bilmeyen yoktur yeni yetmeler harici. ''Kh ye'' ne yav.
 
Katılım
5 Eyl 2012
Mesajlar
672
1-) Cup tarzı motor almak istiyorsan hızı unut titreşime dikkat et.
2-) Mondialin servis ağı daha yaygın ve 2005'ten beri satış lideri benim bildiğim kadarıyla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst