Motosiklet Eğitmeni
- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 11,727
Saçmalik.
Buradaki butun metropollerde otobusler için bir serit ayrilir.
Fakat boyle çelik bariyerlerle ayrilmaz.
Ya bir çizgi çekerler ya da en fazla 10cm lik bir tas doserler.
Seridin uzerine de taksi ya da otobus yazarlar.
O seride kimse girmez.
Otobuslerde rahatça ilerler.
Resimlerden gordugum kadariyla dunyanin yolunu hacamat etmisler.
Zihniyete bak.
Bunun için mi öldü bu kadar guzel insan?
r:
Buradaki butun metropollerde otobusler için bir serit ayrilir.
Fakat boyle çelik bariyerlerle ayrilmaz.
Ya bir çizgi çekerler ya da en fazla 10cm lik bir tas doserler.
Seridin uzerine de taksi ya da otobus yazarlar.
O seride kimse girmez.
Otobuslerde rahatça ilerler.
Resimlerden gordugum kadariyla dunyanin yolunu hacamat etmisler.
Zihniyete bak.
Bunun için mi öldü bu kadar guzel insan?