Çelik Bariyerlerin İkiye Böldüğü Otomobilden Sağ Çıktı

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Saçmalik.
Buradaki butun metropollerde otobusler için bir serit ayrilir.
Fakat boyle çelik bariyerlerle ayrilmaz.
Ya bir çizgi çekerler ya da en fazla 10cm lik bir tas doserler.
Seridin uzerine de taksi ya da otobus yazarlar.
O seride kimse girmez.
Otobuslerde rahatça ilerler.
Resimlerden gordugum kadariyla dunyanin yolunu hacamat etmisler.
Zihniyete bak.
Bunun için mi öldü bu kadar guzel insan?:pr:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yahu coq , kendin yazmışsın...
Orası orası , burası burası... (yani orası , Türkiye :p )
Sadece şerit çekilse inanıyor musun kimse o yola girmeyecek?
Ben de girerim , oh kaymak gibi yol.

Neyse , konumuz şu:
hitman1.jpg
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yani diyorsun ki, o bariyerlere kurban verdigimiz arkadaslarin olumunden aslinda sorumlu olan bizleriz.
Devlet bizlerin kurallara uymayacagimizi bildiginden o çelik bariyerleri çekiyor.
Halbuki kurallara uygun davransak, tum medeni toplumlarda oldugu gibi ulkemizde de bu bariyerlerin çekilmesine gerek kalmayacakti ve arkalarindan taziye mesajlari yazdigimiz bu kardeslerimiz olmeyecekti.

Yani hem bu kardeslerimizi oldurduk.
Hem de cenazelerinde en onde saf tutup, en çok biz agladik.

Vah benim memleketim.:pr:


(pas için tesekkurler, ne zamandir sosyal içerikli bir mesaj yazayim diye firsat ariyodum.):wiinkk:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Metrobüs rezaleti

Cuma akşamı Mecidiyeköy'den karşıya geçmek kolay olur diye metrobüse bineyim dedim. Yüzlerce insan metrobüse binmek için sanki savaş zamanlarındaki ekmek kuyruğunda bekler gibi metrobüse ulaşmak için aşağıda görmüş olduğunuz halde çaba sarfediyor. Yaklaşık yarım saatte bu kalabalığın içinden metrobüse bineceğim yere gidebilim. Bir o kadar daha zamanı da metrobüse binmek için uğraştım. Çünkü gelen bütün otobüsler ağzına kadar dolu geliyor. Zaten otobüse binmek için bekleyen yüzlerce insan olduğundan dolu gelen otobüslerden birkaç kişi indiğinde binmek için resmen savaş veriliyor. 34 numaralı otobüsler Zincirlikuyu'ya kadar gidiyor, Söğütlüçeşme otobüsleri 34A numaralı ve gelen 10 otobüsten sadece 1 tanesi karşıya gidiyor. Karşıya gitmek için gelen 6 otobüse binme girişimim başarısız olduktan sonra nihayet 7. gelen otobüse binebildim. Yani öyle dedikleri gibi "20 dakikada bilmem nereye gidiyor" iddiaları tamamen yalan, zaten otobüse binmeniz 1 saatinizi alıyor. Tabi 50-60 kapasiteli otobüste nereden bakasanız en az 100 kişi var, insanlarla ağız ağıza yolculuk yapıyorsunuz. O kadar insan olduğundan birilerinden hastalık kapmanız çok büyük ihtimal, şu anda hastayım..

Yolunuzun üzerinde de olsa eğer eziyet çekmek ve hastalanmak istemiyorsanız kesinlikle metrobüsü kullanmayı düşünmeyin. "Metrobüs" kavramının tamamen uydurma bir kavram olduğunu, tamamen birilerinin cebini doldurmak için yapıldığını, hiçbir detay düşünülmeden yapılan, insanların kafasını koparan, araçlarını ikiye bölen birşey olduğunu unutmayın. Ben "ilk ve son defa" bindim, ağzımın payını aldım..


 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Ben bu metrobus olayini anlamadim!:silent:

Ciddi soyluyorum.
Ne yani bu metrobus?
Tranvay gibi bisey mi?
Niye bariyerle ayriliyor?:silent:

Ciddi soruyorum.
Su isi biraz açsaniz?
Bayadir duyuyorum.
Duydugumdan beri her hafta 3-5 kisi oluyor?
Kafamda canlandirmaya çalistim ama çikamadim isin içinden.

Anlatin bir nedir bu olay?



Yani diyorsun ki, o bariyerlere kurban verdigimiz arkadaslarin olumunden aslinda sorumlu olan bizleriz.




Devlet bizlerin kurallara uymayacagimizi bildiginden o çelik bariyerleri çekiyor.
Halbuki kurallara uygun davransak, tum medeni toplumlarda oldugu gibi ulkemizde de bu bariyerlerin çekilmesine gerek kalmayacakti ve arkalarindan taziye mesajlari yazdigimiz bu kardeslerimiz olmeyecekti.

Yani hem bu kardeslerimizi oldurduk.
Hem de cenazelerinde en onde saf tutup, en çok biz agladik.

Vah benim memleketim.:pr:


(pas için tesekkurler, ne zamandir sosyal içerikli bir mesaj yazayim diye firsat ariyodum.):wiinkk:


Metrobüs yolu aslen ..."AYRILMIŞ TERCİHLİ YOL"
Eski "E-5" Şimdiki "D-100" hem gidiş hem dönüşten .
Ambulans ve acil durum yolları ve yarım şerit daha çalınarak uydurulmuş bir Şeçim yatırımına dönüşmüş.Tamamen göz boyama değil esasen"Düzenli toplu taşıma için yapılmış yanlış bir proje."

Asli çözüm yolu her şeye rağmen Raylı sistemler.
İster "MONORAY" olsun
İster"DUORAY" olsun
Çözüm raylı sistem .
Yazıkki Padişah peşinde benim halkım.
Hak eden değil hakkın içine eden peşinde benim halkım (fazla siyasiye kaçmayayım .)

kısaca sevgi ve saygılarımla.
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
Ya ben neyi neyden koruyolar anlamadım. Bu çelik bariyer midir, halat mıdır neyse, korumaya mı yarıyo? Öldürmeye mi? Onu oraya koymaya akıl edenin 'Abi biz en iyisi oraya çelik tel koyalım' diyen mahlukatın zihniyetini .kymco
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tekrar yazayım buraya....

Hırsızın hiç mi suçu yok.........

Hep belediyede devlette aramşız hatayı.... Nede biraz da kendimizde aramıyoruz?.... Şehir içi 50 km saat olan yollarda ya da 70 km sürat farketmez.... Adamlar yolları ayırıyorsa demekk biz yolları güzel kullanmıyoruz...Bariyerlerle ayırıyoruz ki kimse o bölüme geçmesin...

Yok metrobüss kaza yaptığında öteki tarafa geçmesin diye yaplmışsa metrobüs neden kaza yapıyor?... Hem bu kocaman tren bozması otobüsün şehrin içinde işi ne?....Zaten keşmekeş olan trafik bu araçlar yüzünden daha da karmaşık olacak... Maksat 60 kişi taşımak mı?...20 şer kişilik minübüsle 3 tane minibüs yapar... Trafiği daha az meşgul eder....

Daha ne amaçla yapıldığını idrak edemediğimiz bize uymayan o kadar yatırım var ki...... Bunda hem biz hem de yönetimler hatalı..... Biz kurallara uymadığımız için... Yönetimler de doğru analiz yapmadıkları için....

60 tane motosiklet bir metrobüs kadar yer kaplamaz.....:cat::cat:
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
biz motor kullanıcılarını dikkate almıyorlar belkı bu araç sayesınde bu saçmalıktan vazgeçilir.:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst