Çelik Bariyerlerin İkiye Böldüğü Otomobilden Sağ Çıktı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146

Bakırköy'de, Kullandığı Otomobille Çelik Bariyerlere Çarpan Sürücü İkiye Bölünen Otomobilden Sağ Çıktı. Otomobilin Kapısıyla Sürücü Koltuğu Arasında Sıkışan Şahıs İtfaiye Ekiplerinin Çalışmasıyla Kurtarıldı.

Bakırköy'de, Kullandığı Otomobille Çelik Bariyerlere Çarpan Sürücü İkiye Bölünen Otomobilden Sağ Çıktı. Otomobilin Kapısıyla Sürücü Koltuğu Arasında Sıkışan Şahıs İtfaiye Ekiplerinin Çalışmasıyla Kurtarıldı.
Kaza, saat 04.00 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Ataköy sahil yolu üzerinden Yeşilköy istikametine ilerlemekte olan, Arda Gidener'in (31) kullandığı 34 DF 0358 plakalı otomobil kaygan zeminde, aşırı hız nedeniyle kontrolden çıkarak çelik bariyerlere çarptı. Çarpmanın etkisiyle otomobil ikiye bölündü. Sürücü Gidener, sürücü kapısı ile koltuk arasında sıkıştı. İhbar üzerine olay yerine gelen polis ve sağlık ekipleri sürücüyü sıkıştığı yerden çıkaramayınca kaza yerine itfaiye çağırıldı. İtfaiye ekipleri otomobilin kapısını keserek ayağı sıkışan sürücüyü kurtardı. Kazayı gören vatandaşlar, sürücünün, çelik bariyerlerin bıçak gibi kestiği otomobilden sağ çıkmasına sevindi. Olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından Bakırköy Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan Gidener'in durumunun iyi olduğu öğrenildi.

İtfaiye ekipleri parçalanarak hurdaya dönen otomobilde yangın çıkma ihtimaline karşı soğutma yaptı. Polisin incelemelerinin ardından otomobil yoldan kaldırıldı.



Kaynak:Haberler
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bariyer değil biçerdöver mübarek.. Metrobüsmüş çok işe yarıyor sanki bilakis İstanbul trafiğini iyice içinden çıkılmaz hale getirdi bence.. Devlet (büyüklerimizin!!!!)araçlarından biri buralarda parçapinçik olmadan hiçbişey düzelmez...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Bariyer değil biçerdöver mübarek.. Metrobüsmüş çok işe yarıyor sanki bilakis İstanbul trafiğini iyice içinden çıkılmaz hale getirdi bence.. Devlet (büyüklerimizin!!!!)araçlarından biri buralarda parçapinçik olmadan hiçbişey düzelmez...

:cat::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Daha önce motosikletli arkadaşlarımızı kaybettigimizde belediyeye mail atmışlardı.Adamların savunması ise;çelik bariyerlerin avrupa standartlarında oldugu ona göre sarım sayısının kontrol edildigi ve yeterince esnedigi gibi birçok açıklama yapılmıştı.Şuan görülüyorki gerçekten avrupa standartlarında bariyerleri var.Bariyerler çok güzel esniyor . Okadar esnekki otomobili ikiye bölmüş!!!
 

TWG

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
91
galiba bu bariyerleri trafiğe kesin çözüm yapmak için koydular!!!
hergeçen gün yeni bir kaza ile araç sayısında ciddi bi azalma oluyor!!!

herşeyin bir nizamı olmalı değil mi ama!

bariyerin amacı aracı emniyetli bi şekilde durdurmak, yolun diğer tarafına geçmesini engellemek, aracın takla atmasını engellemek, uçurum deniz gibi tehlikeli bölgelere yuvarlanmasına mani olmaktır

ikiye bölmek bu tanımlardan birine girmiyor sanırım
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aaa bariyerler nekadar esnek okadar esnekki ne gelirse biçiyor 1 tonluk arabayı bile.... ''yerim avrupa standardınızı avrupa kim siz kim '' bunu hep söyledim bariyerle ilgili olan her topikte söyleyeceğim!!!!!!önce aç vatandaşın karnını doyurun sonra avrupa diyin........
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
Daha önce motosikletli arkadaşlarımızı kaybettigimizde belediyeye mail atmışlardı.Adamların savunması ise;çelik bariyerlerin avrupa standartlarında oldugu ona göre sarım sayısının kontrol edildigi ve yeterince esnedigi gibi birçok açıklama yapılmıştı.Şuan görülüyorki gerçekten avrupa standartlarında bariyerleri var.Bariyerler çok güzel esniyor . Okadar esnekki otomobili ikiye bölmüş!!!

ikinci bahane hazır, araba avrupa standartında değildi. tofaş olmasa bölümezdi olacaktır sanıyorum:pr:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Daha kaç can alacak acaba bu bariyerler? Var mıdır bir limiti, şu kadar insan öldükten sonra "Galiba biz yanlış yaptık" demelerini sağlayacak..
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
174
İşte avrupa standartlarında bariyerlerimiz. Bu ülkenin başındakilerin öteki tarafta yatacak yerleri yok. Bu nasıl vurdumduymazlıktır. Kaç kişinin daha ölmesi gerekecek bu bariyerler yüzünden.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
yine onlara bişi olmaz mercedesle gezip .. töbe töbe.. olan yine garibanın şahininie oluyor..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ben bu metrobus olayini anlamadim!:silent:

Ciddi soyluyorum.
Ne yani bu metrobus?
Tranvay gibi bisey mi?
Niye bariyerle ayriliyor?:silent:

Ciddi soruyorum.
Su isi biraz açsaniz?
Bayadir duyuyorum.
Duydugumdan beri her hafta 3-5 kisi oluyor?
Kafamda canlandirmaya çalistim ama çikamadim isin içinden.

Anlatin bir nedir bu olay?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
coq
74747872ax4.jpg

52331782ej2.jpg

21389363qn8.jpg

Yolun ortasından , çelik tellerle özel olarak ayrılmış şeritlerden giden uzun otobüsler...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Gorkem senin fotoyu goremiyorum.
Gozum mu bozuldu?:)

Eger bunlar sadece bir otobusse, niye bariyerle yolu ayiriyorlar?:silent:
Kafam basmadi.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Artık görebilirsin.

Ayırıyorlar , çünkü bizim hızlı olması gereken yollar ne yazıkki ara sokaklardan beter sıkışıyor. Bu yüzden , işe otobüsle giden insanlar da saatlerce trafikte mahsur kalıp işlerine yetişemiyorlar. Bu sayede , otobüsler trafiğe takılmadan yollarına devam edebiliyor. Teoride iyi bir sistem.

Fakat biliyorsun bizim kafamız deneme yanılma yoluyla çalışır... Döşe tel bariyeri.. Aaa bilmemkaç adam mı öldü , kaldır başka döşe... Yarın ertesi gün millet emniyet şeridi diye park yeri gibi en sağ şeridi işgal edince , görürsün , yol genişletme çalışmaları için otoyollar yine kazı alanına dönecek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst