bende gitmek istiyorumÇok kıskandımmm
tebrik ederim valla verdiğin bilgiler çinde çok teşekkürler
Bu arada neler aldın seval?? giyim kuşam falan.. ayrıca fiyatlrdan da aklında kaldığı kadarıyla bahsedebilir misin?![]()
:mrgreen: :mrgreen:
cıddenn bole bır dusunce warmı bır transalp'im olsun pembe olucak gıbılerınden :mrgreen:
Evet,tanısan şüphe etmezdin..Benim herşeyim pembe çünkü![]()
Her zaman istikrarlıyımdır zatiii:mrgreen: