CC DELİSİ Milano Motosiklet Fuarındaydı...

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
bende gitmek istiyorum:(Çok kıskandımmm :(:(:( tebrik ederim valla verdiğin bilgiler çinde çok teşekkürler:)
Bu arada neler aldın seval?? giyim kuşam falan.. ayrıca fiyatlrdan da aklında kaldığı kadarıyla bahsedebilir misin? :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Şu an bahsedemez bana yeni yıl hediyesi bakıyor :mrgreen: :wiinkk:
 
Katılım
16 Ara 2006
Mesajlar
92
bende gitmek istiyorum:(Çok kıskandımmm :(:(:( tebrik ederim valla verdiğin bilgiler çinde çok teşekkürler:)
Bu arada neler aldın seval?? giyim kuşam falan.. ayrıca fiyatlrdan da aklında kaldığı kadarıyla bahsedebilir misin? :)

tabbi bahsedeyim usturuplu fiyatı olan iyi bir şeyler almak için çok dolaştım çooookk ama buldum en sonunda tabii ben renkli bişiler istiyordum yine siyah olmak zorunda kaldı. SPYKE marka yaz+kış giyebileceğim ceket + baharda şık bi kıyafetin üstüne giyilcek şık bin ceketi var indirimli olarak 200 euro, sipidi marka pantolon yaz+kış 100euro, dainese çizme 120 euro aldığım ilk gün evde bayramlık çocuklar gibi dolaştım halen daha büyük bi zevkle giyiyorum ve bu kıyafetler sayesin kışın da motora binmenin tadını çıkarıyorum hatta kışın motora binmek çok daha zevklie derim :) Darısı başınıza arkadaşlar. Bu arada ben bunları aldıktan sonra bunları aynı fiyata taksitle alırdın diyenler oldu ama ben özellikle araştırmıyorum moralim bozulmasın diye :p ama sanmıyorum
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
cıddenn bole bır dusunce warmı bır transalp'im olsun pembe olucak gıbılerınden :mrgreen:


Evet,tanısan şüphe etmezdin..Benim herşeyim pembe çünkü :)

Pembe TA olmaz demeyin olur mis gibi hemde..

transalprc9.jpg
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Çok sevindim ya ne güzel boşver sen iyi yapmışın almakla kimseyi dinleme:)bayanları kışında görmek lazım yollarda:)Ben kullanıyorum hala motosiklet ve kullanacağımda :) beni tek engelleyecek olan kar olacak sanırım..Ama nasıl kullanıyorum bir bilsen:) içime kalın kazaklar giyip üstüne normal montumu giyip onun üstünede motosiklet montumu giyiyorum..Pantolonun içinede tayt:) ama o halde bile pantolon soğuk alıyor ona bir çare bulmam laızm:) Marta kadar parear biriktirirsem inşallah fuardan bir pantolon alırım:)
 

TNT

Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
181
penbelerin insanı MD üyesi alestaverdiya var
motorundan tutunda kaskına kadar heyşeyi pembe

(böylece bu topic hooppp yukarı):cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst