CBX 750 motor sahibiyim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
18
Selamlar Erol Aktansoy bütcem sınırlı olduğundan CBX 750 1991 model bir honda motor aldım.Acaba bu motoru adam edebilirmiyim.elimde 2 adet var.birini yedek parça olarak kullanmayı düşünüyorum.
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
47
hoşgeldin öncelikle :) bence edersin mekanikten anlıyorsn ve elinde servis kitabı varsa neden olmasın. ben servs kitabini buldugum anda yapcagım boyle bir şeyi.
sana kolay gelsin şimdiden.
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
selam erol sende hoşgeldin 2 den bir çıkar hatta artar bile azenin dediği gibi yeterki biraz anla sana kolay gelsin
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
hoşgeldin. bizde biri bile yok, şükret sen :)
en kısa zamanda şu kartondan yamaha'ları yapıp motoru kısmına yazacağım :)
üstüne de çekirdek yerkenki resmimi fotomontajla yapıştırdım mı tamamdır :)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
sana kolaygelsin.
hoşgeldin:rendeer:
 
Katılım
6 Ara 2005
Mesajlar
229
Hoş geldin Bu bizim izmirdeki polis motorlarından bendede vardı ihaleden alıp bir süre kullandıktan sonra satmıştım cok güzel bir uzun yol motorudur fakat polislerinki kısa mesafede kullanılıp bilinçsiz tamirciler yüzünden cok cabuk eskitilmişti şu an sadece 1 veya 2 adet var dolaşan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi yapmışsında iki tane olması çok birşey ifade etmiyor motorda eskiyen parçalar belli ikisinde de eskimiştir kısa bir sure idare edersin belki ama elindeki parçaların yeterli olacağını düşünmüyorum genede motorları sökünce belli olur
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
:bestmt: Arkadaşım aramıza hoşgeldin :rendeer:
Forum Kurallarını buradan okuyabilirsin. :bounce:
uzun sürecek bir arkadaşlığın ilk adımları olması dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
15
dostlar ben de de 2 adet var birine biniyorum 2, de yedek parca size cbx konusun da cok fazlasıyla yardım cı olabilirim cünkü ben cok cektim
muhakkak bana ulasın adım ali numaram 05352531528 sizlere yardımcı olmak isterim
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Topiğe en son mesaj 2005'in sonunda yazılmış, topiği açan arkadaş da en son Şubat 2006'da yazmış. Sanırım ona ulaşamazsın ama başka cbx kullanıcısı varsa onlara yardım edebilirsin :).
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan kilitlenmiştir.»»»»»»
Bazı konu ve başlıklar belli bir süre sonra zaman aşımından dolayı önemini kaybettikleri için kilitlenirler.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: olcan138 **************
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst