CBR600RR 800km/h "hem de dururken"

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Benim pejonun kadranıda 150-160 falan getirsek. :) Paylaşım için sağol. R1 ci herifte fazla yükseltmemiş kadranı 334km/s yapmışki fazla feyk olmasın diye... :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst