CBR*m :)

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
hocam 148 nasıl yaptn 125likle? arkadasımda 250si var bizzat yanyana denedik düzde 150den snrasi yktu. biraz yokus ise 155 dahada dikse yokus 160 yapar. sen dişli ile mi oynadın anlamadım ki.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Hocam arkadaşının cbr 250 de kesin bir problem var o zaman.Normalde 5. viteste düzlükte 150-155 görüyor cbr 250.O kadar giden arkadaşlarım var bizzat şahit oldugum. Cbr 250 170 i zorlayan bir makina.Çok garip.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst