- Katılım
- 5 Şub 2011
- Mesajlar
- 4,031
Renk konusunda hiçbir sıkıntım yok memnunumTeşekkür ederim.
Arkadaşımdan 2. el aldım.200 TL ye.
Renkler çok iyi,özellikle montun.Tekrar kazasız belasız sürüşler
Renk konusunda hiçbir sıkıntım yok memnunumTeşekkür ederim.
Arkadaşımdan 2. el aldım.200 TL ye.