koksun tabi abi şu honda bitirdi yamahayı bi senle ben kaldıkofffff mis gibin yamaha kokuyo buralar :cherry:
heh şöle dünya varmış :cherry:
teşekkür ederim keşke fiyatı uygun olsaydıda site tek bende (diğer çevrim dışı arkadaşları saymıyorum)Nolurdu fiyatı uygun olsaydıYaramı deştiniz yine
Kazasız belasız sürüşler dilerim.Kusursuz güzellikte bi makina.Tekerin düz bassın
ahmet abi dalga geçmişdi yolda çekmedi pati diye. baktım yerler tozlu verdim gazıeferin ulem yasin ,motoru artık temizliyon.. bundan sonra seni hep denetlemelere sokacam :queen:
Dün de 1 den 2 geçerken çektiğin patinajı gördüm haa :cherry:
ahmet abi dalga geçmişdi yolda çekmedi pati diye. baktım yerler tozlu verdim gazı![]()
:queen:bak bak king kobra buraya dadanmış süt kokusu aldı galiba
yeryüzünde tanıdığım en büyük ybr düşmanı olur kendisi yamaha yı görünce yol değiştiren adamnasıl oldu da bu motoru beğendi anlamadım ki?
motorda çok güzelmiş ama bana uymaz nede olsa 180 boy var virajlarda dizliklerim yere çarpar:cherry:
abi radikal kararlar aldım sulu yolu görünce yolumu değiştiriyorum yağmurda binmiyorumyasinim ybr ciler cbr ciler nedir şekerim bu ayrımcılıkçık çık çık
yalnız motürünü temiz gördüm sende değişiklik ler olmuş afferim benim gibin titiz olacan temizlikte :cherry:
teşekkür ederim irfan abiye 1000 rr temizleyip göster onuda beğenir ama aslında race leri sevmezbak bak king kobra buraya dadanmış süt kokusu aldı galiba
yeryüzünde tanıdığım en büyük ybr düşmanı olur kendisi yamaha yı görünce yol değiştiren adamnasıl oldu da bu motoru beğendi anlamadım ki?
motorda çok güzelmiş ama bana uymaz nede olsa 180 boy var virajlarda dizliklerim yere çarpar:cherry:
abi radikal kararlar aldım sulu yolu görünce yolumu değiştiriyorum yağmurda binmiyorumayrım falan yok ybr cbf atışması gibi cbr yzf
maksat muhabbet
abi radikal kararlar aldım sulu yolu görünce yolumu değiştiriyorum yağmurda binmiyorumayrım falan yok ybr cbf atışması gibi cbr yzf
maksat muhabbet
---------- Post added at 00:45 ---------- Previous post was at 00:43 ----------
teşekkür ederim irfan abiye 1000 rr temizleyip göster onuda beğenir ama aslında race leri sevmez![]()
aga ss bana uymaz ben hart motor kullanırım zaten 2 teker üzerinde bi canbazlık yapıyoruz bi teker kaysa bu yzf yan yatsa sende servisle yatsan gene kurtaramazsın ben fazla masraflı motoru sevmem çünkü bunun her yeri plastik olduğu yerde düşse adamın yüreği ağzına gelir acaba birşey olur mu diye ama ybr bak patates cuvalı gibi yuvarlan olan 28.75 tl lik koruma demirine olur onada bi zımpara bi boya devam he birde direksiyon topuzlarını değiş başka masraf olmaz yani ss bana uymaz sonuçta zengin motoru ben öyle düşünüyorum:queen:
biri ybr biri yzf ulen 2 harf bi motoru bu kadar değiştirirmi ? :cherry: yzf ye iyi bak motor gibin duruyor motor yakıt desen onda görüntü desen onda duruş endam desen onda hız desen onda
yoık benim anlamadığım ne buluyon bu ybr de onu anlamış değilim len beygir gibin makine ybr den daha yüksek pindinmide konuşuyon , sana uymazmış :cherry:
hayyyyy sevsinler civciv yumurtadan çıkmış kabuğunu beğenmemiş len senin kıdemin yetermi yzf ye binmeye şamar oğlan :cherry:
şeytan diyo aç bi konu koy ybr frj 1300 ün fotolarını![]()
aga ss bana uymaz ben hart motor kullanırım zaten 2 teker üzerinde bi canbazlık yapıyoruz bi teker kaysa bu yzf yan yatsa sende servisle yatsan gene kurtaramazsın ben fazla masraflı motoru sevmem çünkü bunun her yeri plastik olduğu yerde düşse adamın yüreği ağzına gelir acaba birşey olur mu diye ama ybr bak patates cuvalı gibi yuvarlan olan 28.75 tl lik koruma demirine olur onada bi zımpara bi boya devam he birde direksiyon topuzlarını değiş başka masraf olmaz yani ss bana uymaz sonuçta zengin motoru ben öyle düşünüyorum