cbr ciler yüklerde yzf geri mi kalır:)

Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
hghgha.png

file0456.jpg

kendilerinin uzun yol tecrübeside vardır:)
dsc00185ym.jpg

dsc00186ql.jpg

dsc00056ik.jpg

dsc00104bs.jpg

4849p1230010.jpg

2gch4.jpg

sl270085.jpg

dsc00092hf.jpg

dsc00093gp.jpg

dsc00093gp.jpg

dsc00090ks.jpg

iyi akşamlar arkadaşlar
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
offfff mis gibin yamaha kokuyo buralar :cherry:
heh şöle dünya varmış :cherry:
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Nolurdu fiyatı uygun olsaydı :) Yaramı deştiniz yine :p
Kazasız belasız sürüşler dilerim.Kusursuz güzellikte bi makina.Tekerin düz bassın
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
eferin ulem yasin ,motoru artık temizliyon.. bundan sonra seni hep denetlemelere sokacam :queen:
Dün de 1 den 2 geçerken çektiğin patinajı gördüm haa :cherry:
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
Nolurdu fiyatı uygun olsaydı :) Yaramı deştiniz yine :p
Kazasız belasız sürüşler dilerim.Kusursuz güzellikte bi makina.Tekerin düz bassın
teşekkür ederim keşke fiyatı uygun olsaydıda site tek bende (diğer çevrim dışı arkadaşları saymıyorum)
olmayıp bir çok kişide olsaydı sizede kasasız belasız sürüşler.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Allah kaza bela vermesin...
Zippo ile aynı fikirdeyim, ne olurdu fiyatı makul olsaydı...
etraf buram buram yzf koksaydı:)
Yamaha duy sesimizi diyecem de adamların umrunda değil...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yasinim ybr ciler cbr ciler nedir şekerim bu ayrımcılık :) çık çık çık

yalnız motürünü temiz gördüm sende değişiklik ler olmuş afferim benim gibin titiz olacan temizlikte :cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bak bak king kobra buraya dadanmış süt kokusu aldı galiba:p
yeryüzünde tanıdığım en büyük ybr düşmanı olur kendisi yamaha yı görünce yol değiştiren adam:p nasıl oldu da bu motoru beğendi anlamadım ki?


motorda çok güzelmiş ama bana uymaz nede olsa 180 boy var virajlarda dizliklerim yere çarpar:cherry:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bak bak king kobra buraya dadanmış süt kokusu aldı galiba:p
yeryüzünde tanıdığım en büyük ybr düşmanı olur kendisi yamaha yı görünce yol değiştiren adam:p nasıl oldu da bu motoru beğendi anlamadım ki?


motorda çok güzelmiş ama bana uymaz nede olsa 180 boy var virajlarda dizliklerim yere çarpar:cherry:
:queen:


biri ybr biri yzf ulen 2 harf bi motoru bu kadar değiştirirmi ? :cherry: yzf ye iyi bak motor gibin duruyor motor yakıt desen onda görüntü desen onda duruş endam desen onda hız desen onda :)

yoık benim anlamadığım ne buluyon bu ybr de onu anlamış değilim len beygir gibin makine ybr den daha yüksek pindinmide konuşuyon , sana uymazmış :cherry:

hayyyyy sevsinler civciv yumurtadan çıkmış kabuğunu beğenmemiş len senin kıdemin yetermi yzf ye binmeye şamar oğlan :cherry:
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
yasinim ybr ciler cbr ciler nedir şekerim bu ayrımcılık :) çık çık çık

yalnız motürünü temiz gördüm sende değişiklik ler olmuş afferim benim gibin titiz olacan temizlikte :cherry:
abi radikal kararlar aldım sulu yolu görünce yolumu değiştiriyorum yağmurda binmiyorum :) ayrım falan yok ybr cbf atışması gibi cbr yzf :) maksat muhabbet

---------- Post added at 00:45 ---------- Previous post was at 00:43 ----------

bak bak king kobra buraya dadanmış süt kokusu aldı galiba:p
yeryüzünde tanıdığım en büyük ybr düşmanı olur kendisi yamaha yı görünce yol değiştiren adam:p nasıl oldu da bu motoru beğendi anlamadım ki?


motorda çok güzelmiş ama bana uymaz nede olsa 180 boy var virajlarda dizliklerim yere çarpar:cherry:
teşekkür ederim irfan abiye 1000 rr temizleyip göster onuda beğenir ama aslında race leri sevmez:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi radikal kararlar aldım sulu yolu görünce yolumu değiştiriyorum yağmurda binmiyorum :) ayrım falan yok ybr cbf atışması gibi cbr yzf :) maksat muhabbet

aynen........:cherry: bastığın yerleri toprak diyerek geçme tanı , düşün ayağının altındaki sulu karı, sen şehit oğlusun üzme aganı :cherry::queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi radikal kararlar aldım sulu yolu görünce yolumu değiştiriyorum yağmurda binmiyorum :) ayrım falan yok ybr cbf atışması gibi cbr yzf :) maksat muhabbet

---------- Post added at 00:45 ---------- Previous post was at 00:43 ----------

teşekkür ederim irfan abiye 1000 rr temizleyip göster onuda beğenir ama aslında race leri sevmez:)

race leri sevmediğimi kim söledi yanlış tespit :cherry: hız öldürür benimde elimin ayarı yoktur :cherry: eeee bekleyenimiz sevenimizde çok hamdolsun :cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
:queen:


biri ybr biri yzf ulen 2 harf bi motoru bu kadar değiştirirmi ? :cherry: yzf ye iyi bak motor gibin duruyor motor yakıt desen onda görüntü desen onda duruş endam desen onda hız desen onda :)

yoık benim anlamadığım ne buluyon bu ybr de onu anlamış değilim len beygir gibin makine ybr den daha yüksek pindinmide konuşuyon , sana uymazmış :cherry:

hayyyyy sevsinler civciv yumurtadan çıkmış kabuğunu beğenmemiş len senin kıdemin yetermi yzf ye binmeye şamar oğlan :cherry:
aga ss bana uymaz ben hart motor kullanırım zaten 2 teker üzerinde bi canbazlık yapıyoruz bi teker kaysa bu yzf yan yatsa sende servisle yatsan gene kurtaramazsın ben fazla masraflı motoru sevmem çünkü bunun her yeri plastik olduğu yerde düşse adamın yüreği ağzına gelir acaba birşey olur mu diye ama ybr bak patates cuvalı gibi yuvarlan olan 28.75 tl lik koruma demirine olur onada bi zımpara bi boya devam he birde direksiyon topuzlarını değiş başka masraf olmaz yani ss bana uymaz sonuçta zengin motoru ben öyle düşünüyorum
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
şeytan diyo aç bi konu koy ybr frj 1300 ün fotolarını :)

aç şekerim aç ben izindeyim nası olsa zabaha kadar laflarım sorun değel :cherry: frj ne yauuu yinirmi ?

---------- Post added at 00:55 ---------- Previous post was at 00:53 ----------

aga ss bana uymaz ben hart motor kullanırım zaten 2 teker üzerinde bi canbazlık yapıyoruz bi teker kaysa bu yzf yan yatsa sende servisle yatsan gene kurtaramazsın ben fazla masraflı motoru sevmem çünkü bunun her yeri plastik olduğu yerde düşse adamın yüreği ağzına gelir acaba birşey olur mu diye ama ybr bak patates cuvalı gibi yuvarlan olan 28.75 tl lik koruma demirine olur onada bi zımpara bi boya devam he birde direksiyon topuzlarını değiş başka masraf olmaz yani ss bana uymaz sonuçta zengin motoru ben öyle düşünüyorum


vayy maskara vayyyyy patates çuvalı yakıştırması cuk diye oturdu senin motora :cherry: hahhh şöle aslını inkar etme canımı ye tükkan senin :cherry: itiraf ediyorsun yani :cherry::queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Maşallah motorun çok güzel kazasız belasız.Yalnız bu siperlikteki yamaha amblemine ne olmuş öyle :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst