Cbr 250r aldım bi kaç sorum var :)

Katılım
20 Nis 2017
Mesajlar
18
Merhaba;

Arkadaşlar dün cbr250r 2017 model 35 bin km de bir motosiklet aldm. Ustaya gösterdik usta motor bloğunda bi sorun olmadığını söyledi. Motora baktığında motor sıcaktı.

1.Bu sabah motoru çalıştırdığımda motordan ara ara kaba vuruntu gibi ses geliyordu debriyajı sıkınca saat gibi pürüzsüz bir ses mükemmel. Debriyaj bırakınca ses olmaya başlıyor. Motor ısınınca ses nispeten azalıyor tabi boşta debriyaj çekili değilken geliyor. Yakında honda servisi yok sizden gelecek yorumlara göre hareket edeceğim.

2. Motor rölantide devir saati hafif dalgalanıyor cok dikkatli bakınca görebiliyorum. Bide sabit devirde gitmeye çalışınca da aynı şekilde ritmik bir şekilde sabit durmuyor sabit bi şekilde düşüp ççıkıyor. Fazla değil bi zararı yok ama olmaması lazım diye düşünüyorum.


Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim. Merakla fikirlerinizi bekliyor olacağım .
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Debriyajdan geliyor ses korkulacak bir şey değil , devir saatinin dalgalanması 1500 d/dk dan 2000 yada 1000 e düşüyorsa sorun var yoksa 1 2 mm oynamış sorun değil :D servise git fazla para tutmaz bir yağını değiştirirsin bir dinletirsin.
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
Normalde motor soğukken dinlenir ama ustan sanırım biraz yoğundu. Debriyajı çekince ses gidiyuosa sorun yoktur merak etme ama devir dalgalanmasının bi kaç sebebi olabilir.
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Egzantrik gergi zincirinden geliyor hocam o ses. Benim eski sıfır cbr da bile vardı. Servise sorduğumda sorun yok demişlerdi
 
Katılım
20 Nis 2017
Mesajlar
18
EgZantrik gergisi olsa şırıltı gibi olmazmı vurma sesi geliyor. Bide debriyaj sıkınca geçiyo zincirle pek alakası yok gibi ama.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------

Normalde motor soğukken dinlenir ama ustan sanırım biraz yoğundu. Debriyajı çekince ses gidiyuosa sorun yoktur merak etme ama devir dalgalanmasının bi kaç sebebi olabilir.


Usta mesela ne gibi sebepleri olabilir ? Yani söylediğim gibi böyle dikkatini devir saatine verip bi kaç saniye bakımca fark edebilirsin o kadar az .
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
EgZantrik gergisi olsa şırıltı gibi olmazmı vurma sesi geliyor. Bide debriyaj sıkınca geçiyo zincirle pek alakası yok gibi ama.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------




Usta mesela ne gibi sebepleri olabilir ? Yani söylediğim gibi böyle dikkatini devir saatine verip bi kaç saniye bakımca fark edebilirsin o kadar az .

Evet hocam o ses. Debriyajı sıkınca gider, ısınınca da gider
 
Katılım
20 Nis 2017
Mesajlar
18
Peki rölanti sabit devirde giderken hissettiğim dengesizlik neden olabilir ?
 
Katılım
2 Eki 2019
Mesajlar
25
Aynı sorunlar bendede var herkes başka birşey diyor geçen biri motorun orjinal deviri 1000devir dedi :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst