- Katılım
- 12 Eki 2016
- Mesajlar
- 33
- Konu Yazar
- #1
Merhaba
2 gündür motordan 7bin ve 8 bin devirde özellikle hissedilen bir ses gelmeye başladı bugun servise gittim eksantrik zinciri dediler ama sesler daha net olsun 1000km bekleyelim dediler ama içime sinmedi başka bir ustaya gittim acilen değiştir Sipop yakalarsa zincir çok büyük masraflar çıkar dedi ve3-4 gün sürer ve 900 TL civarı tutar dedi tabi öğrenci adama bu da gelmedi tanıdık bir ustam da yok başka bir Honda servisine gittim kronik sorun olduğunu baya bi kullanabileceğimi sorun çıkarmayacağını sadece ses geleceğini söyledi tabi buda içime sinmedi başka da usta tanımadığımdan evime döndüm ve ses çok aşırı rahatsız ediyor sürüşlerde 7 bin devire çıkamıyorum içim sıkılıyor sesi duyunca konu hakkında bilgili arkadaşların yardımını bekliyorum
Teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------
yardımcı olabilecek yokmu
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------
bugun geldiğim usta ise sesin eksantrik zinciri olmadığını söyledi
2 gündür motordan 7bin ve 8 bin devirde özellikle hissedilen bir ses gelmeye başladı bugun servise gittim eksantrik zinciri dediler ama sesler daha net olsun 1000km bekleyelim dediler ama içime sinmedi başka bir ustaya gittim acilen değiştir Sipop yakalarsa zincir çok büyük masraflar çıkar dedi ve3-4 gün sürer ve 900 TL civarı tutar dedi tabi öğrenci adama bu da gelmedi tanıdık bir ustam da yok başka bir Honda servisine gittim kronik sorun olduğunu baya bi kullanabileceğimi sorun çıkarmayacağını sadece ses geleceğini söyledi tabi buda içime sinmedi başka da usta tanımadığımdan evime döndüm ve ses çok aşırı rahatsız ediyor sürüşlerde 7 bin devire çıkamıyorum içim sıkılıyor sesi duyunca konu hakkında bilgili arkadaşların yardımını bekliyorum
Teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------
yardımcı olabilecek yokmu
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------
bugun geldiğim usta ise sesin eksantrik zinciri olmadığını söyledi