Cbr 125R ile Kaza yaptım Yardımcı Olurmusunuz?

Katılım
13 Eyl 2010
Mesajlar
10
İyi geceler Herkese
bi Cbr 125r motosikletim var. Ufak bi kaza geçirdim motosikletim biraz hasarlı bi kaç şey danısmak ıstıyorum sizlere
1-ARKA KUYRUK GRENAJIM KIRILDI
2-YAN ARKA KUYRUK GRENAJLARIMDA KIRILDI
3-STOP CAMIM KIRILDI
4-MOTOSİKLETİN KAFA GRENAJI BAYA Bİ SALLANIYO (KAZADAN ÖNCEDE ÖLEYDİ KAZA ETKİLEMEDİ!)
5-19000 KM YE DAYANDI HALA SERVİSE GİRMEDİ
6-DİŞLİ SETİ DEĞİŞCEK

ARKADAŞLAR BUNLARIN FİYATLARI LAZIM VE MOTOR O KM YE KADAR SERVİSE GİRMEDİ NE KADAR MASRAF CIKAR YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

ŞİMDİDEN TŞKR EDERIM İYİ GECELER..
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
selam arkadaşım bu sorduklarına cbr125 motora daha yakın olan arkadaşlar elbet cevap verecektir fakat ben şunu sormak istiyorum, o motoru kullanabiliyorsan bir şekilde 19.000 kmye kadar servise götürmen gerektiğinide biliyorsundur eminim, hangi akla hizmet o motor henüz servise girmedi:silent:
 
Katılım
13 Eyl 2010
Mesajlar
10
kısıtlı kullanıyodum vaktim olmadı diyebilirim keyfiyen götürmemezlik yapmadık yani.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
geçmiş olsun ama yarım bin liranı alır senin o motor:bounce:
detaylı fotoğraf eklersen daha net bilgi alabilirsin...
 
Katılım
13 Eyl 2010
Mesajlar
10
Saolun :) Fotograf eklemeye gerek yok burdan yazarım ben size
Arka kuyruk grenajları Repsol yazan her 2 tarafta bide stop camı gitti en arka kuyruk kısmıda kucuk grenaj parcası var honda yazan orasıda gitti. Kafa grenajı cok sallanıyo bide dişli seti değişcek :S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst