Cbr 125r için yardım

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar aranıza bugün katıldım ben 15 yasındayım ve 8yasndan beri motor kullanıorum adet repsol istiorum 125r cbr olandan fakat abimi ikna edemiorum sizce neler yapmam lazım=?:(
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
15 yasında ehlıyetsız motora bıncen demek ne guzel yasını bekle ehlıyetını al acelen ne erkenmı olmek ıstıyorsun..
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
155
önce ehliyet sonra beden ve motor korumalıkların sonra motor sonra trafiğe çık artık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst