Cbr 125r dişlileri bilgisi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
18
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SLM Bİ SORM DAHA OLACAK BEN MOTORUN HIZLI GITMESI ICIN DISLILERI DEGISTIRCEM ÖN DİŞLİ BÜYÜK ARKA DİŞLİ KÜÇÜK OLMALI BENDE DEDIMKI YENISINI ALMAYA NE GEREK VAR ÖNDEKİNİ ARKAYA ARKADAKİNİ İSE ÖNDEKİ İLE YER DEĞİŞTİRSEK OLRMU ŞİMDİDEN TY:wiinkk:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
öndeki fındık kadar dişliyi arkaya nasıl takcan hacı:cherry:

hem cbr a bu tip dişli değişmine hiç gerek te yok zaten 6 vites motor
olmadı ön dişliyi bir iki numara büyüt yeter de artar bile
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
18
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilmiyorm ben tam arkadaşlar dedı
1 hız için dişli
2 çekiş için dişli olr dediler orjınala buymustam net bılgm yok sıze sorayım dedım

hız ıcn ne yapılır
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
bilmiyorm ben tam arkadaşlar dedı
1 hız için dişli
2 çekiş için dişli olr dediler orjınala buymustam net bılgm yok sıze sorayım dedım

hız ıcn ne yapılır

hız için dişli şöyle olur arka dişliyi küçültürsün ya da ön dişli yi büyütürsün tabii belirli sınırlarda oran var sen arkada 36 dişlili dişliyi 18 yaparsan olmaz abartmış olursun.

mesela senin cbr 125 ine modifiye yaptın diyelim motorun 20 beygir oldu. sen tuttun otoyolda 6 . vitese attın motor 6. viteste 13000 deviri gördü ve hızın 165 oldu diyelim. motorun daha gidecek ama son viteste ve son devirde olduğu için gidemiyor. e ozaman ne yaparsın arkadaki 38 lik dişli yi çıkarıp 34 lük takarsın. ve yine 20(ütopik oldu evet) beygirlik cbr 125 in bu sefer 6 . viteste 13000 devire yakın 185 i gördü

yani buradan çıkaracağın sonuç motorun eğer son viteste son sürat giderken hala gaz yiyorsa demek ki bi vites daha istiyor (yada diğer adıyla dişli)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
öndeki fındık kadar dişliyi arkaya nasıl takcan hacı:cherry:

hem cbr a bu tip dişli değişmine hiç gerek te yok zaten 6 vites motor
olmadı ön dişliyi bir iki numara büyüt yeter de artar bile

abi cıbırda ön dişliyi büyütürse 6 yı yemez ki.
zaten orjinalinde bile 6 da yemediği oluyo:cherry:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
cbr için bence tek modifiye kit takmaktır.
oda yine bence gereksiz.
bi kaç sene kullanıp büyütmek en mantıklısı.
zaten büyütme ihtiyacın olmassa uzun seneler kullanılabilir bi alet
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
18
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hız için dişli şöyle olur arka dişliyi küçültürsün ya da ön dişli yi büyütürsün tabii belirli sınırlarda oran var sen arkada 36 dişlili dişliyi 18 yaparsan olmaz abartmış olursun.

mesela senin cbr 125 ine modifiye yaptın diyelim motorun 20 beygir oldu. sen tuttun otoyolda 6 . vitese attın motor 6. viteste 13000 deviri gördü ve hızın 165 oldu diyelim. motorun daha gidecek ama son viteste ve son devirde olduğu için gidemiyor. e ozaman ne yaparsın arkadaki 38 lik dişli yi çıkarıp 34 lük takarsın. ve yine 20(ütopik oldu evet) beygirlik cbr 125 in bu sefer 6 . viteste 13000 devire yakın 185 i gördü

yani buradan çıkaracağın sonuç motorun eğer son viteste son sürat giderken hala gaz yiyorsa demek ki bi vites daha istiyor (yada diğer adıyla dişli)

bana cok yardımcı oldunuz saolsn:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 AM ----------

abi cıbırda ön dişliyi büyütürse 6 yı yemez ki.
zaten orjinalinde bile 6 da yemediği oluyo:cherry:


bak benım motorda öyle mesela 6. vitese attıgımda gıtmıyor yanı gıdıyorda 5. vitesde yaptıgı suratın altına dusuyor:pale::salut::silent::pr::cherry::wiinkk::farao::bounce::queen::cat::pale:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
bana cok yardımcı oldunuz saolsn:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 AM ----------




bak benım motorda öyle mesela 6. vitese attıgımda gıtmıyor yanı gıdıyorda 5. vitesde yaptıgı suratın altına dusuyor:pale::salut::silent::pr::cherry::wiinkk::farao::bounce::queen::cat::pale:

senin motorda öyledir.aynı motordan bahsediyoruz çünkü:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst