cbr 125'liler, sonbaharın güzel havalarını değerlendirelim...

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
allah herkesi motoruyla mesut bahtiyar etsin savaş abim :p bu arada kullanmak isterseniz isteyin verelim hayır demeyiz yani çekinmeyin öyle ikide bir laf etmeyin de sonra nazarınız değecek
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
evet arkadaşlar ahirette iman dünyada zaman ve mekan demişler :p ne zaman toplanıyoruz? :)
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
yav traktorun var desiinlerde mobilyete biniyor kocaman a dam d emesinler biz razıyız gardaşım sen kafanı yorma..
translp herkezde olan bir motosiklet değildir her isteyen alamaz.. aramızdaki farkta budur..
mobilyet herkezde vardır ama transalp herkezde yoktur...:queen:


Abi kavgada sölenmez bu laf iki paralık ettin bizi yahu :salut:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
evet arkadaşlar ahirette iman dünyada zaman ve mekan demişler :p ne zaman toplanıyoruz? :)

hele şükür ya birinizden sez çıktı artık umudumu kesmiştim burada savaş abiyle uğraşmaktan halim kalmadı artık :salut:
neyse ya ben pazar günü akşam üzeri olabilir diye bir fikir attım ortaya ama bilmem herkese uyar mı

Abi kavgada sölenmez bu laf iki paralık ettin bizi yahu :salut:

aha ikincisinden de ses çıktı sırtımız yere gelmez artık:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
yav traktorun var desiinlerde mobilyete biniyor kocaman a dam d emesinler biz razıyız gardaşım sen kafanı yorma..
translp herkezde olan bir motosiklet değildir her isteyen alamaz.. aramızdaki farkta budur..
mobilyet herkezde vardır ama transalp herkezde yoktur...:queen:

ya abi tamam iyi hoş güzel diyorsun da, Türkçe'ye biraz özen lütfen. Hiç olmazsa Transalp'e biniyor ama "herkes" yazmayi bilmiyor demesinler, varsın grenajlı bisiklete biniyor desinler. tabi "de" ekinin bazen ayrı bazen bitişik yazılması durumuna hiç girmeyelim, Transalp'e binmeye hele hiç benzemez.

şaka bi yana da, Türkçe kullanımımıza azami dikkat lütfen, bu dili ve kültürü seviyorsak en azından. :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
evet arkadaşlar ne diyorsunuz buluşma günü ve yeri için ?

en azından gelebilecek olanlarla yarın yada sonraki gün biryerlerde buluşalım konuşalım ne yapacağımıza karar veririz

ben biryerlerde oturup yiyip içmekten çok kısa mesafe de olsa yol yapma taraftarıyım
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
Pazar günü benim için uygundur Hasan'cım :) Hava güzel olur umarım . Cbr cılar hadi nerdesiniz?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
peki dolmabahçe'deki çay bahçesi otoparkında saat 19.00 uygun mu?

ya abi tamam iyi hoş güzel diyorsun da, Türkçe'ye biraz özen lütfen. Hiç olmazsa Transalp'e biniyor ama "herkes" yazmayi bilmiyor demesinler, varsın grenajlı bisiklete biniyor desinler. tabi "de" ekinin bazen ayrı bazen bitişik yazılması durumuna hiç girmeyelim, Transalp'e binmeye hele hiç benzemez.

şaka bi yana da, Türkçe kullanımımıza azami dikkat lütfen, bu dili ve kültürü seviyorsak en azından. :rendeer:

sen de geliyosun dimi buluşmaya 4 saatlik yol neki
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar ne diyorsunuz buluşma günü ve yeri için ?

en azından gelebilecek olanlarla yarın yada sonraki gün biryerlerde buluşalım konuşalım ne yapacağımıza karar veririz

ben biryerlerde oturup yiyip içmekten çok kısa mesafe de olsa yol yapma taraftarıyım

Her türlü uyarım.:cat: Bence de yeter yediğimiz yahu.Gezelim tozalım.Gıcır gıcır CBR'ı da ayarladım.(Her türlü markanın toplantısına itina ile sızılır:pl: zuhahaha)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
ben anadolu yakasındayım , buluşma yeri için dolmabahçe bana uygun ancak saat 19 biraz geç değil mi? daha erken buluşsak da fazla karanlığa kalmasak daha iyi sanki.Gece kullanımı açısından bir sorunum yok ama katılacak diğer arkadaşların deneyimleri ya da tercihleri nedir bilmiyorum.Bana uyar saat 19.00 dolmabahçe.
sevgiler
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben anadolu yakasındayım , buluşma yeri için dolmabahçe bana uygun ancak saat 19 biraz geç değil mi? daha erken buluşsak da fazla karanlığa kalmasak daha iyi sanki.Gece kullanımı açısından bir sorunum yok ama katılacak diğer arkadaşların deneyimleri ya da tercihleri nedir bilmiyorum.Bana uyar saat 19.00 dolmabahçe.
sevgiler

Evet yahu.Niye 19:00 Hasan?Senin imkanların mı elvermiyor?Hani gündüz gözüyle gezsek iyi olurdu.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Her türlü uyarım.:cat: Bence de yeter yediğimiz yahu.Gezelim tozalım.Gıcır gıcır CBR'ı da ayarladım.(Her türlü markanın toplantısına itina ile sızılır:pl: zuhahaha)

buluşma yeri girişinde ehliyet ve ruhsat kontrolü yapılacaktır bilginize :queen: ruhsatı kendi üzerine olmayanlar geri çevrilebilir :bounce:

Evet yahu.Niye 19:00 Hasan?Senin imkanların mı elvermiyor?Hani gündüz gözüyle gezsek iyi olurdu.

ya aslında bana kalsa sabah 9da buluşup gece geç saatlere kadar dolaşalım diyecem ama bu pazar için benim açımdan mümkün değil çünkü o gün çalışıyorum ama belki bir saat daha öne çekebiliriz

olmadı siz erkenden buluşun sonra ben yerinizi öğrenir katılırım size olmaamı
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
sen de geliyosun dimi buluşmaya 4 saatlik yol neki

gelin ankara'ya doğru bi gezi yapin nedir dolmabahçe-oturmak için mi bulusuyosunuz yani, ben de ağırlıyım sizi, otobanda 15 tane cbr 125 arka arkaya cok güzel olabilir:). ama ben gelsem de geziye katilamam ehliyet henüz elimde degil çünkü,3 hafta sonra umarim.

bi de şimdi gördüm ruhsat da henüz benim üzerime degil(noter yazdı ama adımı üstüne alıcı diye), ehliyet olmadigindan henüz muayeneye götüremiyorum motoru dolayisiyla ruhsati alamiyorum üstüme. acaba hiç almasam ne olur ki, nasil olsa üzerinde adim yaziyor ruhsatın alıcı olarak ve noterden alim satim sozlesmem var.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
yok anladim şaka olduğunu da, merak ettim arada konuyu da dagitmadan sorayim belki cevap alirim dedim. ruhsati adima degistirmesem ne sorun cikar? -noterden alim satim sozlesmem ve ruhsat üzerinde alıcı olarak adım var.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
İyide hangi pazar :silent:

Madem pazar günü buluşcas, herkes tatilde osaman daha erken buluşabiliris, örneğin: saat 15:00 gibi. hava kararıncaya kadar gezeriz, zati kış gelior havalarda erkenden kararıyor saat 19:50 de guneş falan kalmıyor.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
yok anladim şaka olduğunu da, merak ettim arada konuyu da dagitmadan sorayim belki cevap alirim dedim. ruhsati adima degistirmesem ne sorun cikar? -noterden alim satim sozlesmem ve ruhsat üzerinde alıcı olarak adım var.

alım satım konusunda cahilim vala hiç bilmiyorum ama bir bilen çıkar şimdi

İyide hangi pazar :silent:

Madem pazar günü buluşcas, herkes tatilde osaman daha erken buluşabiliris, örneğin: saat 15:00 gibi. hava kararıncaya kadar gezeriz, zati kış gelior havalarda erkenden kararıyor saat 19:50 de guneş falan kalmıyor.

haklısın ama ben çalışıyorum o kadar erken çıkamam işyerinden en erken 17 gibi çıkabilirim ama dediğim gibi siz daha erken bir saatte buluşursunuz ben sonra çıkışta gelirim telefonlarınızı bana özelden atarsanız

yani pazar derken yarını kastediyoruz
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst