- Katılım
- 15 Eki 2005
- Mesajlar
- 24
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar CBR 125 gibi Max ortalama "140" yapan bir motorda niye "200" kadran var Honda mühendisleri niye böyle birşey yapmış bilen var mı ?Twister'da max ortalama "140" yapıyor ama kadranı "160" . Bu "Cbr 125 max. kaç yapar" tartışmalarının sebeplerinden biride bu kadran sanırım,sağolun