Cbr 125 yan granej depo arası olan boşluk bugün işte dikkatimi çekti

Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
resimler böyle bir boşluk yoktu motorda çözemedim yanı motorun granejları oynamıyorda acaba 4000 bakımında yanlışmı taktılar hepsını degıl koltuk altındakı şeyi çıkarmışlardı ama iğrenç gözüküyor kasa sanki kaymış gibi nasıl olucak bu abilerim bir tavsiye edermisiniz

sol tarafın resmi

NWOdRa.jpg


SAĞ TARAFIN RESMİ


LEOXqZ.jpg



Yani sağ taraf bayağı aşşagıda ya valla ağlıcam sinirden
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2015
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunu yapan usta kör oldu. Allahın belaları şu yaptıkları işe bak, sorsan ustayım der totoş.
 
Katılım
14 Nis 2015
Mesajlar
32
benim sag taraftada boyle bir bosluk var , bukadar fazla degil ama. hava filtremi degistirmek icin sokup topladıgımda farkettim , biseyler oturmadı sandım ugrastım ama duzeltemedim malesef...
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
bende de var ama bu kadar değil boşluk bir daha baktır normaldir derse üstüne git.
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
4000 bakımına 65 tl alındı

İphone 10:30 yağ konuldu bırde bı ufaktan zıncır yağlandı bu kadar :)

Sonra ben gşttim balatayı değiştirdim 65 tl ön fren


Bilmiyorum nasıl gidiceğim işten 6-30 da çıkıyorum servisler kaçta kapanıyor honda şişli bayisi perpanın arkasındaki orda yapıldı yanı böylr bi açıklıj yoktu olamaz böylr bişey üstesine gidicem yok filan derse fotografları tam netleyip dşrek hondaya mail filan atıcağım ve şikayet ediceğim servisi


Cbr ın anahtarı rahatça içine giriyor dikine :) öyle boşluk var sanki depo yukarı kalkmış gibi
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
Evet servise götürdüm motoru işe de geç kalmıştım götürdüm dedim abi bu ne böyle bu 4000 bakımından olmamıs biz sökmedik oraları fılan dedi ee dedim nolcak depoyu ortaya alırım dedi e ücret dediğimse ise büyük ihtimal alınır dedi bende tamam kolay gelsin diyip çıktım hondayı aradım anlattım bana deeiği para istediğine göre büyük ihtimal garanti kapsamında olmadıgı içindir dedi dedi sökülüp bakılması lazım telefonla olucak bişey değil bu dedi tamam iyi günler dedim kapattım


Ben garantim devam etsin diye servise 25 yerine 65 gibi fiyatlar oderken egsoz degistirmememin nedeni garanti dışı kalmasın diye adamlar grenajları garanti kapsamına almıyormuş la bunun granejla me alakaaı var granej gram oynamıyor neyin davası bu çözemedim şimdi servise götürüp söktürüp depoyu ortalasalar ne fark edicek iki tarafda açık olcak diğer taraf tam oruruyor sag taraf fotogrtaki gibi
 
Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
528
Yanliş anlamayin hocam ama bana sizi kekleyecekler gibi geldi ... Kesinlikle para vermeyin, para vermenizi gerektirecek parça değisimi falan yok ki neden para vereceksiniz...
Servis dökümünüzü isteyin eğer ki hava filtresi kontrol edildi vs diyorsa bunların hava filtreleri depo altında ve depoyu kaldirmalari gerekiyor.. Ancak 4 bin km de ki bir motorun hava filtresinin degisecegini de hic sanmiyorum..
Suan fotoğraflarda ne kadar bosluk var bilmiyorum anca belli bir boşluk payı var o grenajların ..
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Evet servise götürdüm motoru işe de geç kalmıştım götürdüm dedim abi bu ne böyle bu 4000 bakımından olmamıs biz sökmedik oraları fılan dedi ee dedim nolcak depoyu ortaya alırım dedi e ücret dediğimse ise büyük ihtimal alınır dedi bende tamam kolay gelsin diyip çıktım hondayı aradım anlattım bana deeiği para istediğine göre büyük ihtimal garanti kapsamında olmadıgı içindir dedi dedi sökülüp bakılması lazım telefonla olucak bişey değil bu dedi tamam iyi günler dedim kapattım


Ben garantim devam etsin diye servise 25 yerine 65 gibi fiyatlar oderken egsoz degistirmememin nedeni garanti dışı kalmasın diye adamlar grenajları garanti kapsamına almıyormuş la bunun granejla me alakaaı var granej gram oynamıyor neyin davası bu çözemedim şimdi servise götürüp söktürüp depoyu ortalasalar ne fark edicek iki tarafda açık olcak diğer taraf tam oruruyor sag taraf fotogrtaki gibi

elinden geliyorsa sele altındaki anahtar cüzdanında alyanla grenajları söküp bak 3 vida 3 tırnak zaten.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
dostm oradaki bosluk bende de var,geçen gün farkettim. bu kadar olmasa da var yani. yukarıda yazılanları okudum da,çoğu motosiklette bu durum var sanırım.
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
491
Grenajlar daha kesin bir yere oturduğu için onda kayma yapması biraz zor. Fotolardan senin depon yerine tam oturmamış gözüküyor. Bir taraf havada kalmış. Al eline alyanı sök yan grenajları depoyu gevşet yerine oturt. Ya da başka sorun varsa bu esnada bulursun. Garanti maranti hikaye otur kendin uğraş biraz.
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
Evet şimdi size birazdan atıcağım resimleri söküp motoru o vida tam ortada tutuyor depoyu havaya kaldırıp indirmeye yarıyor koltugu kaldırdıgımdaki vida sağa sola yatamaz öyle :) fotografını atarım şimdi söküp koltuğu

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------

o9V3LR.jpg


Kusura bakmayın alyan ile açtım şimdi alyan ile nereyi açmam gerekiyor :D


Ustanın bana dediği kelime depo kaymış sele cıkartılıp 1 vida var ondan depo saga sola kaydırırız dedi ulan bu depo kayıyorsa nasıl kayıyo o ozaman bi sag taraf tam oturucak bi sol taraf ne analdım ben hondadan çinli çinli olalı çinlinin depo vidası hiç yerinden oynamamıştır kanatındayım neyin kafası bu

bugün hondayıda aradım bana servis para istediyse işte garanti kapsamı dışındadır lan senden başkası motoru sökmedi nasıl garanti kapsamı dışında ozaman ben egsoz u değiştirim nolcakki ne anladım ben bu garantiden ne işime yarıcak
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Deponun oturmayacak bişeyi yok zaten resimde de gördüğünüz gibi menteşe gibi düzlemin üstünde gidiyor geliyor elinle salla bak tam yerine yerleşmişsse sıkıntı yoktur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst