CBR 125 vs. CBF 150

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Merhaba
İki motor arasında kararsız kaldım.Şimdi biri 150lik biri 125lik önce ne tarz motor istiyorsun vs. karar ver tarzı cevaplar yazmayınız soru gayet açık CBR 125 Görünüş ve hız dolayısıyla hoşuma gidior fakat küçük geliyor gözüme CBF 150 ise heybetli duruşu ve azda olsa sportif olmasından dolayı düşünüyorum.
Arada 1,5 milyar fark var CBR daha pahalı ve + Su Soğutmalı ama bir türlü karar veremedim.

Lütfen beni ikna edin birini almam konusunda:) Her iki motoruda kullananlardanda ağırlıklı cevap bekliyorum.
Siz alıcak olsanız ve paranız ikisinede yetse ki CBR 5,5 CBF 3,740 Milyar CBR alcak param var siz olsanız hangisini alırdınız?
Saygılarımla..
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
Cbf alirdim satarken ikisi arasinda 500 lira fark etcek ustelik ss tarzi hosuna gdiyorsa cbr bir sure sonra ufak gelebilir
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
kullanmak istediğin tarz ne olucak ilerde tümüyle buna göre al bu motorlradan sonra racing devam ediceksen 125r al yada bunun yerine hyosung-ST&kanuni nin gt250r modelini al derim
ama naket enduro tarzı modellerle devam edicem diyorsan cbf150
2sininde hız vs olarak birbirlerinden hiç farkları yok gibi :cat:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
kullanmak istediğin tarz ne olucak ilerde tümüyle buna göre al bu motorlradan sonra racing devam ediceksen 125r al yada bunun yerine hyosung-ST&kanuni nin gt250r modelini al derim
ama naket enduro tarzı modellerle devam edicem diyorsan cbf150
2sininde hız vs olarak birbirlerinden hiç farkları yok gibi :cat:

Zaten CBR'ı istememin bir sebebide hız kalkışı daha iyi , son hız 140 civarı 6 vites ayrıyetten.
CBF ise 120yi zor görüyor yani ve kalkışı CBR'a göre daha yavaş bildiğim kadarıyla.Tarzım SS ama çokmu küçük sence bu motor dalga geçilecek bir motormu ufacık diye sorunum o..
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
profılımdende belli oldugu gıbı her ıkı motoru da nerdeyse her gün kullanıyorum abilerim sayesinde.
iki si de rahat motor öyle yok belin agrır falan da hiç olmuyor.
ama cbr dan inip cbf e binince cbf daha rahat geliyo sürüş açısından cbr ın tek + sı .S.S tarzı olması dır kimine göre .
ikisi de çok güzel bende arada kaldım cidden :)
şu da var eğer motor varken artçı alma durumun varsa ki bu sıkça oluyosa rahatlık açısından cbf derim diğer herşeyi benim için aynı :)

cbr çok güzel artçı nadir alcaksan çok ideal kaliteli bir başlangıç motoru ...bu arada 2-3-4 . vitesler mükemmel derece de serii
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
profılımdende belli oldugu gıbı her ıkı motoru da nerdeyse her gün kullanıyorum abilerim sayesinde.
iki si de rahat motor öyle yok belin agrır falan da hiç olmuyor.
ama cbr dan inip cbf e binince cbf daha rahat geliyo sürüş açısından cbr ın tek + sı .S.S tarzı olması dır kimine göre .
ikisi de çok güzel bende arada kaldım cidden :)
şu da var eğer motor varken artçı alma durumun varsa ki bu sıkça oluyosa rahatlık açısından cbf derim diğer herşeyi benim için aynı :)

cbr çok güzel artçı nadir alcaksan çok ideal kaliteli bir başlangıç motoru ...bu arada 2-3-4 . vitesler mükemmel derece de serii

Abi sende arada kaldıysan tmm ben almıom :p
Kalkış CBRmı daha iyi CBFmi ve CBRın çok küçük olduğunu düşünüyormusun sende benim gibi?
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Eğer uzun yol yaparım diyorsan cbf,cbr yapmazmı yaparda belin biraz ağrır:)
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
Abi sende arada kaldıysan tmm ben almıom :p
Kalkış CBRmı daha iyi CBFmi ve CBRın çok küçük olduğunu düşünüyormusun sende benim gibi?
ahanda görkem abi yazar şimdi :p:p
cbr ın çok küçük oldugunu düşünmüyorum seni senelerce idare edecek bir motor baslangıc motoru dıye de dusunmeden bınılır yanii :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
2 motoru da kullanmış biri olarak birkaç şey yazmak istiyorum. (cbf150 5.000 km , cbr125 19.000km)

Öncelikle her insanın cevabı farklı olacaktır. Çünkü ihtiyaçlar , zevkler farklı.
Cbf , daha çok ihtiyaç motoru gibi. Günlük işlerinizi görürsünüz, rahatlığına diyecek yoktur , az yakar , az titrer , çanta takarsınız...

Cbr , zevk motorudur. Çanta takamazsınız , cbf kadar rahat değildir. Daha agresiftir daha hızlıdır , fakat daha fazla titrer , daha fazla devir çevirir. Siz devir çevirdikçe daha çok titret ve bağırır.

Benim ilk motorum cbr125'di. Ve olağanüstü zevk alarak kullandım.
Cbf'e göre beni çok daha fazla heyecanlandıran bir motordu. Daha agresifti. Üzerine oturduğunuzda kendinizi sanki ağabeylerinden birini kullanıyormuş gibi hissediyordunuz. Az yakıyordu , ama iyi kaçıyordu.

Kötü yanı ise , cbf'te çanta takıp eşyalarınızı içine koyarken cbr'da yanınıza alıyordunuz.

Ayrıca Cbr , benim gözlemlerime göre Cbf'ten daha kaliteli bir motosiklet.
Cbr ile yaptıklarımı cbf'e yapınca birkaç yerinden falso vermişti.

Cbr'ı racing , cbf'i touring gibi düşünebiliriz. Bu biraz sizin hangi tür motosiklet istemenize bağlı. Ihtiyaçlarınız neler? Motosikleti ne için alıyorsunuz?

En güzel seçim , 2 motoru da kullanmanız olacaktır. Hangisinin üzerinde kendinizi mutlu hissederseniz o motoru alın.

Ayrıca kimin ne dediğini kafanıza takmayın. Siz motor üzerinde mutluysanız başkalarının dediği kimin umrunda?
Isterse Ducati olsun altınızdaki , siz sevmedikten sonra motoru , 5 para etmez.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
:)
2 motoru da kullanmış biri olarak birkaç şey yazmak istiyorum. (cbf150 5.000 km , cbr125 19.000km)

Öncelikle her insanın cevabı farklı olacaktır. Çünkü ihtiyaçlar , zevkler farklı.
Cbf , daha çok ihtiyaç motoru gibi. Günlük işlerinizi görürsünüz, rahatlığına diyecek yoktur , az yakar , az titrer , çanta takarsınız...

Cbr , zevk motorudur. Çanta takamazsınız , cbf kadar rahat değildir. Daha agresiftir daha hızlıdır , fakat daha fazla titrer , daha fazla devir çevirir. Siz devir çevirdikçe daha çok titret ve bağırır.

Benim ilk motorum cbr125'di. Ve olağanüstü zevk alarak kullandım.
Cbf'e göre beni çok daha fazla heyecanlandıran bir motordu. Daha agresifti. Üzerine oturduğunuzda kendinizi sanki ağabeylerinden birini kullanıyormuş gibi hissediyordunuz. Az yakıyordu , ama iyi kaçıyordu.

Kötü yanı ise , cbf'te çanta takıp eşyalarınızı içine koyarken cbr'da yanınıza alıyordunuz.

Ayrıca Cbr , benim gözlemlerime göre Cbf'ten daha kaliteli bir motosiklet.
Cbr ile yaptıklarımı cbf'e yapınca birkaç yerinden falso vermişti.

Cbr'ı racing , cbf'i touring gibi düşünebiliriz. Bu biraz sizin hangi tür motosiklet istemenize bağlı. Ihtiyaçlarınız neler? Motosikleti ne için alıyorsunuz?

En güzel seçim , 2 motoru da kullanmanız olacaktır. Hangisinin üzerinde kendinizi mutlu hissederseniz o motoru alın.

Ayrıca kimin ne dediğini kafanıza takmayın. Siz motor üzerinde mutluysanız başkalarının dediği kimin umrunda?
Isterse Ducati olsun altınızdaki , siz sevmedikten sonra motoru , 5 para etmez.


Çok teşekkür ederim abi cevabın için:) 18 yaşındayım ilk motorum olucak motor sevdamda CBR 125'in turuncusunu görmemle başlamıştı.Gidip geldim modeller arasında ama başka model alıp CBR 125 içimde kalıcağına sanırım CBR 125 almalıyım.

Birde abi birşey sorucam ; motoru alırsam CBR 125 yani dişli değiştirme vs. konular mevcut ben dişli değiştirince kalkışı zayıflatıyormu bilmiyorum sence ne derece doğru bu konular eğer alırsam hiçbir oynama yapmamamımı önerirsin?
Oğuz abi senin cevabın içinde teşekkürler.
Bende Antalya'dayım bu arada.

Honda Akçor'da Siyah ve Kırmızı modelini gördüm , Turuncu sipariş üzerine geliyormu? Gelirse ne kadar sürede getirirler?
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
cbr 125 biraz daha racing gibi gözüküyo fakat görkemin dediği gibi kıyafet filan hiç birşey taşıyamıyosun, sonra 8000 ile 10000 devir arasında bayağı titreşim oluyo ama tabi çinliler kadar değil ve cbr 125 i alırsan bir zaman sonra ufak geliyo açıkçası benim şimdiki aklım olsa cbf alırdım titreşim az arkasına çantada takabiliyosun fiyatı 1-1.5 milyar daha ucuz cbf in tek kötü yanı görüntü racing değil ve 20 km/h daha yavaş olsun zaten bir zaman sonra cbf te ufak gelicek ve değiştirmek istiyceksin..
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Yok hocam CBR'a çanta takma imkanım olsaydı dahi takmam hiç sevmiorum o çantaları : )
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
18
yha bende aynı arkadas gibiyim 18 yasındayım ve ilk motorum olucak ve antalyada oturuyorum :D cbr 125 ve cbf 150 arasında cok kaldım bütün yazılanları okudum ama halen arada kalmış durumdayım :D bi diyorum cbr in görüntüsü yeter onu alıyım sonra diyorum ben artçı çok kişi taşırım hem motora çanta takarım cbf alıyım sonra diyorum genç adamım ne çantası cbr daha güzel görünüyo felan kısacası arada gidip geliyorum sürekli :D inş marta kadar bi karar veririm =)
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
yha bende aynı arkadas gibiyim 18 yasındayım ve ilk motorum olucak ve antalyada oturuyorum :D cbr 125 ve cbf 150 arasında cok kaldım bütün yazılanları okudum ama halen arada kalmış durumdayım :D bi diyorum cbr in görüntüsü yeter onu alıyım sonra diyorum ben artçı çok kişi taşırım hem motora çanta takarım cbf alıyım sonra diyorum genç adamım ne çantası cbr daha güzel görünüyo felan kısacası arada gidip geliyorum sürekli :D inş marta kadar bi karar veririm =)

Kardeşim walla ben hepsinden vazgeçtim TVS Apache 150'lik alıcam.Motoru bugün gittim yakından gördüm CBF eziq kalıyor görüntüde bunun yanında.
CBR'da küçük geliyor gözüme.
Aradığım motoru buldum kararım değişmesse değişirsede CBF veya CBR yönünde değişmez başka bi motor bakarım ama büyük olasılık APACHE 150 alıcam.Araştır derim dediğim motoru forumda var yeterince bilgi.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
gidip de oturunca motor seni seçiyo zaten. o durumda da ikilemde kalırsan naapıcaanı bilemiyorum. ama bence aklın cbr'de kalmış. senin icin hayırlısını secersin insallah.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
18
Kardeşim walla ben hepsinden vazgeçtim TVS Apache 150'lik alıcam.Motoru bugün gittim yakından gördüm CBF eziq kalıyor görüntüde bunun yanında.
CBR'da küçük geliyor gözüme.
Aradığım motoru buldum kararım değişmesse değişirsede CBF veya CBR yönünde değişmez başka bi motor bakarım ama büyük olasılık APACHE 150 alıcam.Araştır derim dediğim motoru forumda var yeterince bilgi.

cbr almazsam gözüm açık giderım :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst