CBR 125 te Arkaya Ön Lastik Takmak

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
37
arkadaşlar bir sorum olacaktı bu aralar lastikleri değiştirmeyi düşünüyorumda orjinal lastik olarak 100/80/17 olan cbr 125 arka lastik piyasada kolay kolay bulunmuyor. pirellinin mt75 modelini buldum bu siteden
http://www.motosikletim.com.tr/urun/pirelli-mt-75.aspx?ttype=Details#pt
fiyat 230 tl fakat pirelli satan yerlere sordugumda 270 tl diyorlar. bana bu siteden eski lastik vermesinler yılı eski olan? bu siteden alışveriş yapmış kimse varmı acaba?

birde arka lastik bulmakta sorun çıktığı için aynı ebatlarda ön buldum onu arkaya taksam nasıl olur? bir zararı varmıdır?

kaç gündür lastik bakıyorum çin malı olmayan düzgün bişey alayım dedim ön arka toplam 420 lira para istiyolar pirelliye. varsa bildiğiniz bir yer beni yönlendirirseniz sevinirim cidden 2 lastiğe o kadar para vermek çok koyacak çünkü şimdi.
 
Katılım
9 Mar 2004
Mesajlar
23
walla güwenılır olabilir. çünkü sitesi .tr eklentili bu eklentıyı bı fırma olmadan vermıyolar ama emin değilim
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
ön lastik çok küçük olacağı için tavsiye etmem ama ön lastik yerine arka lastiği takabilirsiniz bence.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
37
ön lastik çok küçük olacağı için tavsiye etmem ama ön lastik yerine arka lastiği takabilirsiniz bence.

ikisininde ebatları 110/80/17 fakat ön lastik yazıyor. bnm arkaya alacağımda gene 110/80/17 ama arka için her markada bulamıyorum bunu. ikisininde ebatları böyleyken ön yazan lastiği arkaya taksam sorun olurmu.
birde ben şimdi farkettim bnm motorun ön lastikleri 80/90/17 imiş, ben 90/80/17 alacaktım bilmeden. o sorun olurmu dersiniz. satan yerler cbr 125 için bu diyolar ama ben emin olmak istedim
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ön lastik ve arka lastiğin ağırlık oranları farklıdır. Artçıyla sorun çıkartabilir. Tavsiye edilmez.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
ağırlık oranı farklı... ben ybr'ye takmıştım çukurlarda falan lastik direk janta vuruyordu. ayrıca deseni, sırt yapısı ve yatma açısı farklı olacağından tavsiye etmem...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
37
ben 70 kiloyum artçıda 55 kg falan ve genelde hep aynı artçıyı taşıyorum, sallıyorum 90 kg birini alsam artçı olarak 150 kg eder toplamı, maksimum taşıyabildiği yük burada 230 kg gözüküyor(210 km/s'te), genede sorun çıkartırmı dersiniz? ki arkamda 90 kg bir insanla zaten pek hız yapamam. kararsız kaldım açıkçası genede
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
37
hmm desen farklı olunca ona diyecek bişey yok tabi illa 420 lira vermem gerekecek yani buna kaçış yok sanırım:S
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
artı 150 kg da motor var. Ağırlığın % 70 i arkada onuda hesapla.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
hmm desen farklı olunca ona diyecek bişey yok tabi illa 420 lira vermem gerekecek yani buna kaçış yok sanırım:S

dostum altındaki motor 125 cc, yol tutuşu, frenajı ve ağırlığı ortada... bence farklı lastik takıp hem motorunu yıpratma hem de macera arama... 200-300 lira için ufacık bir kaza yaşasan zaten o para cebinden çıkacak...
ben yaptım, deneyimledim, yapmanı önermem.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Dostum CBR125'imde SuperSport ön lastiği takılı. (Pirelli DiabloSuperCorsa 120/70 17.) Lastik biraz bayat 2008 yapımı.

Ama viraja nasıl girdiğimi görenlerin ağzı açık kalıyor. Mükemmel bir yol tutuşu var. Mümkünse Pist lastiği almanı öneririm benim gibi.

Artçıyla sorun olabilir dediler, ben yeri geldi 3 kişi bindim motora sorun oluşmadı.

Not: bunlar benim tecrübelerim tabiki.
 
Katılım
14 Mar 2012
Mesajlar
35
lastiklerin yük taşıma endeksleri farklıdır ön lastik arkaya takılmaz bazılarnda yönleride değişebilir yani kısacası olmaz
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
37
sağolun arkadaşlar haklısınız candan daha önemli değil sonuçta alacaz artık bir şekilde, teşekkürler ilginiz için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst