CBR 125 R Mİ YOKSA CBR 250 R Mİ

Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
2
arkadaşlar ben 1 aya kadar ilk motorumu alacagım ama iki motor arasında kaldım cbr 125 r mi yoksa cbr 250 r mi alasam diye pek fazla hıza ihtiyacım yok ayda yılda bir defa şehir dışı uzun yol yaparım oda ayda yılda bir genellikle şehir içi kullanacagım bide şöyle bir durum var cbr 125 alırsam daha sonra yükseltme durumu olursa pişman olurum diye korkuyorum cbr 250 ise fiyatı az da olsa beni kasar düşüncesindeyim bilgilerinizden ve tecrübelerinizden bana yardım ederseniz sevinirim ....
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet pişman olursunuz.

alabiliyorsanız direk 250 lik le başlayın ;)
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
imkanınız varsa 250 likle başlamanız kısa süre sonra motor değiştirmenizi gerektirmeyecektir.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
125ligini alanlar 3-4 ay soonra 250lilige gecıyorlar. kasası aynı 250lılıkle. eger ki motosiklet sevdalısıyım dıyosanız 125lık cbr yetmez ılerleyen zamanlarda. 250lilik en ıdealı bence almak ıcın. hem sehır ıcı hem sehır dısı her yere goturur
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
2
çok teşekkürler arkadaşlar 250 cc almak için ilk adımı atıyorum o zaman :)
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
13
bende yeni cbr 250 aldım çok memnunum hem yakıt yönden iyi hem tork yönden iyi. çok rahat motor. vites değiştirmek çok rahat. 125 in kalkışı falan iyi değil.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
cbr 125in kalkışı iyidir, aynı hacimde motosikletlerle karşılaştırıldığı sürece...
Başlangıç için cbr 250 zorlamaz diye düşünüyorum, daha uzun süre sıkılmadan kullanırsınız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst