cbr 125 mi bajaj 200ns yada bajaj 200rs mi yoksa 0km bajaj 150ns mi?

Katılım
9 Tem 2016
Mesajlar
39
Bütçem 7000-8000 civarı.Motora yeni başlayacağım ama hangi motoru alsam kafam iyice karıştı. En sevdiğim cbr 125 ama 7000 civarına satılan modeller aşağı yukar 26000 km de. Buda bana kötü geliyor çünkü alınca 2 yıl belki daha fazla üniversite ev arası mekik dokuyacağım, aralık 17 km. Bajajın 150ns i 0km 7000 lira. Çekici geliyor ama karbüratör kullanıyormuş oda. 2000 ns nin sıfırınıda alabilirim ama ben racing motorlarını da çok seviyorum. O yüzden bajaj 200rs de çok hoşuma gitti, onun ikinci elide ilgimi çekiyor. Ama baktığım her bajaj modelinde gördüğüm kadarıyla 6000km yapan satışa sürmüş motoru. Buda beni kıllandırdı. Açıkçası dediğim gibi kafam iyice karıştı. Öneriniz nedir?

Bunun yanında farklı foruma açmak yerine buradan sorayım dedim. Yeni motor aldığımda plaka ruhsat vs derken motoru kullanabileceğim hale gelmesi ne kadar sürer, bilgisi olanınız var mı?
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Mantık, Pulsar der. Ben kullandım için pulsar derim ama cbr 125 kullanmadım için karşılaştıramam. 26.000km kullanılmış araç iyi bakılmışsa neden olmasın bu araçlarda 200000km devirmişlerde var. tabi Motorada bakmaya bağlı.
 

cxe

Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
198
Pulsar rs 200 butcenin uzerinde kalir, cunku alacagin en ucuz rs200 8000 lira olur, en az 2000 lirada ekipmana ve sigorta masraflarina butce ayirman gerek
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Ekipmana mutlaka iyi bir bütçe ayır çünkü önümüz kış. Sigorta haricinde Kask, mont, dizlik yada pantolon, yağmurluk, eldiven, disk kilit ve zincir belki topcase ve ona uygun arkaya demir vs vs.
Sigorta 400-900 arası
Mont en az 300-1500
Dizlik 60-150
Kask 200-1500
Yağmurluk 50-200
Pantolon 200-500
Disk kilit 60-300
Zincir 60-500
Eldiven 40-200
Topcase 150-500
Motor arkası demir 70-200 gibi diye uzar gider liste.
Az çok idare eder bir şeyler alayım dersen 1000 tl verirsin ekipmana. Bunlar ilk planda aklıma gelenler.
Dolayısıyla bütçe 8000 civarısa bunun 6000-7000'ini motora kalanının da en az 1000'ini de ekipmana ayır.
 
Katılım
9 Tem 2016
Mesajlar
39
Ekipmanlar kafamda. Ona ayrı para ayırıyorum Ama sadece zorunlu olanları alacağım şimdilik. Zincirdir kasktır monttur vs.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:19 ----------

Anlıyorum. Pulsarlar neden 6000 km de satılıyor onu merak ediyorum. Yani kötü bir motor mu?
 

cxe

Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
198
Kendini acemi hissediyorsan kesinlikle abs li motosiklet sec
 
Katılım
9 Tem 2016
Mesajlar
39
Yıllarca bisiklet kullandım. Tabi bisiklet ile motor aynıdır demekte saçma olur ama çok fazla sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum
 
Katılım
9 Tem 2016
Mesajlar
39
Daha öncede duydum bunu. Ölmüyenlim de hayırlısı ya. :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:37 ----------

Biliyorum, lastikleri kötüymüş ama antepteyim. Kışa kadar yoğun yağış olmaz. Lastikleri o zaman alırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst