- Konu Yazar
- #1
Öncelikle herkese iyi bayramlar. Başlangıç amaçlı 2006 model cbr 125 aldım. Ama hiç bir bilgim yok. Netten öğrendiğim kadarıyla kendimi geliştirmeye çalışıyorum..iki sıkıntım var. Birincisi kullanım kılavuzunda jikle olması gereken yerde jikle yok. Aldığım arkadaşa sordum o da bilmiyor. Kontak anahtarının yanındaki yer boş duruyor. Bu motorun jikle anahtarı nerede olabilir. Bir de cbr 125 yedek depo veya ana depo ayırt edebileceğimiz bir anahtar var mıdır, yakıtı dolduruyorum 5lt alıyor. 5 lt sonra ibre kırmızı. Kullanım kılavuzunda yedek depo diye bir şey bulamadım. Önerilerinizi bu çaylaktan esirgemezseniz çok sevinirim.