CBR 125 jikle ve yakıt deposu

Katılım
6 Nis 2022
Mesajlar
1
Öncelikle herkese iyi bayramlar. Başlangıç amaçlı 2006 model cbr 125 aldım. Ama hiç bir bilgim yok. Netten öğrendiğim kadarıyla kendimi geliştirmeye çalışıyorum..iki sıkıntım var. Birincisi kullanım kılavuzunda jikle olması gereken yerde jikle yok. Aldığım arkadaşa sordum o da bilmiyor. Kontak anahtarının yanındaki yer boş duruyor. Bu motorun jikle anahtarı nerede olabilir. Bir de cbr 125 yedek depo veya ana depo ayırt edebileceğimiz bir anahtar var mıdır, yakıtı dolduruyorum 5lt alıyor. 5 lt sonra ibre kırmızı. Kullanım kılavuzunda yedek depo diye bir şey bulamadım. Önerilerinizi bu çaylaktan esirgemezseniz çok sevinirim.
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
21
Reis direksiyonun orada olması gerekiyor iptal etmişlerdir karbüratörün sol tarafına bak kablo çıkıyomu yukarıya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst