- Katılım
- 13 Mar 2016
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar ben yeni katıldım aranıza
Sorularım :
115 Kiloyum Boy 1.92
YAŞ 16 ( 24.10.1999 Doğumluyum )
Sorularım : Başlangıçta CBR 125R ikinci el bakacağım. Üstünde biraz komik dururmuyum ? İlk defa motor alacağım
Şuan 11.Sınıf okuyorum 12.sınıf ta 17 Yaşıma gireceğim.Yıl olarak 17. Tam bilmiyorum ehliyet alma yaş sınırını.
2.el almamın sebebi eğer düşe kalka öğreneceğim ve 0 alırsam düşe düşe yanları elbette kırılacak - Çizilecek.
Biraz karmaşık yazdım ama sorun şu : Bu boy ve kilo ile cbr 125 e binmem komik dururmu ?
Sorularım :
115 Kiloyum Boy 1.92
YAŞ 16 ( 24.10.1999 Doğumluyum )
Sorularım : Başlangıçta CBR 125R ikinci el bakacağım. Üstünde biraz komik dururmuyum ? İlk defa motor alacağım
Şuan 11.Sınıf okuyorum 12.sınıf ta 17 Yaşıma gireceğim.Yıl olarak 17. Tam bilmiyorum ehliyet alma yaş sınırını.
2.el almamın sebebi eğer düşe kalka öğreneceğim ve 0 alırsam düşe düşe yanları elbette kırılacak - Çizilecek.
Biraz karmaşık yazdım ama sorun şu : Bu boy ve kilo ile cbr 125 e binmem komik dururmu ?