- Katılım
- 9 May 2007
- Mesajlar
- 35
- Konu Yazar
- #1
Performans bakımından sizce hangisi iyi ve kuLLanıs bakımından yorumLarınızı BekLiyorum...
tabiki apache cbr yanında moblet gibi kalır emın ol 16 lt depo var daha ne olsun 2,5 luk kola şisesi gibi ne ole daracık yakısmaz altına emın ol ama saglam makınadır tek kusuru ufak olması bıde hızlı gıtmemesı bıde 125 lık olusu bıde parcası pahalı olusu baska bi kusuru yok allah için saglam makına sıvı soğutmalı bıde ole bılıyorum emınım yanı galıba :silent:
Bu muymuş o ünlü Apache? O arka amorsitörlerin hali ne o öyle. Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz? :mrgreen:
Bu muymuş o ünlü Apache? O arka amorsitörlerin hali ne o öyle. Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz? :mrgreen:
2006 tasarım odulu almıs makınaya tıpsız denılırse mıllet sadece guler amortısorler gazlı ve gercekten hakkını verıyor cok rahat yol tutusu saglıyor makınaya