Cbr 125 2007 Mi Yoksa Apache Mi

Katılım
9 May 2007
Mesajlar
35
Performans bakımından sizce hangisi iyi ve kuLLanıs bakımından yorumLarınızı BekLiyorum...
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Yanılmıosam buna benzer bir forum daha once açılmıştı,Forumları araştırırsan burdan ulaşmaya çalıştıgından daha çok bilgiye uLaşabiLirsin :cat:
Gene de şahsi fikrimi söyliyeyim;Ben Apache diorum çünkü cbr 125'in yanında 250 cc makina gbi duruyor :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum cok genetık bı soru sormussun. japonlar ıle hındıstanı dusman edıceksın:mrgreen:

2007 cbr 125 cok tatlı olmus tvs de bılıyorum gördum yakından surat ıcın baya basıo dıyorlar ama ne kadar dogru bılemezsın kalıte dersen kanımca honda tabıkı ama performans olarak bılınmez:)

görunus olarak apache cbr den cok daha cüsseli tabi
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki apache cbr yanında moblet gibi kalır emın ol 16 lt depo var daha ne olsun 2,5 luk kola şisesi gibi ne ole daracık yakısmaz altına emın ol ama saglam makınadır tek kusuru ufak olması bıde hızlı gıtmemesı bıde 125 lık olusu bıde parcası pahalı olusu baska bi kusuru yok allah için saglam makına sıvı soğutmalı bıde ole bılıyorum emınım yanı galıba :silent:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
parçası pahallı olabilir tvs nin parçasının saglamlıgıyla hondanınki aynı ise
bende tvs derim ama nerdee valla şeytan kulagına kursun sorunsuz gidior motorum
digerleri icin o kadar emin deilim tvs yi 70 cclik scooterıyla tanıdım başkada bişe bilmiom hondayla aynı kefeye koymasanız ii olur...kalite aaçısından
görünüş enli olabilir ama ne farkeder kafa grenajı nasıl bide onu soyleyın dinazor kafası maşşaallaha estetik sıfır...hatta eksilerde
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
tvs-apache-1.jpg
2006010200070301.jpg

Motor: 4 zamanlı hava soğutmalı
Motor hacmi: 147.5cc
Max Güç: 13.5hp
Max Tork: 12.3nm
Kompresyon Oranı: 9.5:1
Şanzıman: 5 vites
Süspansiyon: Ön teleskopik çatal, arka gazlı süspansiyon
Frenler: Ön 240mm Disk, arka 130mm kampana
Lastikler: Ön 90.90.17, arka 100.80.18
Dingil Mesafesi: 1260mm
Ağırlık: 136 kg
Yakıt Deposu: 16 Lt

mi yoksa

140_Honda_CBR125R.jpg
060hondacbr125rkh0.jpg

CBR 125’in 2007 yenilikleri:
Gösterge paneli yenilenmiş
Yeni Çift optik far direk CBR 600/1000 RR dan alınmış.
Enjeksiyon sistemi çalışması yeniden düzenlenip, PGM-FI idle yönetim sistemi IACV ile güçlendirilmiş
Hava kirliliğine karşı HECS3 sistemi ile katalizör ve oksijen sondası eklenmiş.

mi diyorsun yani...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Bu muymuş o ünlü Apache? O arka amorsitörlerin hali ne o öyle. Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz? :mrgreen:
 
Katılım
8 Eyl 2006
Mesajlar
11
kardeşim ikiside değil ben oyumu hyosung 250 ye veriyorum.... :cherry:

tabiki apache cbr yanında moblet gibi kalır emın ol 16 lt depo var daha ne olsun 2,5 luk kola şisesi gibi ne ole daracık yakısmaz altına emın ol ama saglam makınadır tek kusuru ufak olması bıde hızlı gıtmemesı bıde 125 lık olusu bıde parcası pahalı olusu baska bi kusuru yok allah için saglam makına sıvı soğutmalı bıde ole bılıyorum emınım yanı galıba :silent:


allahtan başka sorunu yokmuş yani.... :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Bu muymuş o ünlü Apache? O arka amorsitörlerin hali ne o öyle. Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz? :mrgreen:

kaçıncı yüzyıl mı?
bizim yaşadığımızı soruyorsan 21. yüzyıl
apachinin tasarlandığı yılı soruyorsan henüz bilinmiyor ama arkeologlar üstünde çalışıyorlarmış...:cherry: :queen:
şimdiye kadar buldukları verilere göre zamanının çok ilerisinde bir teknolojisi varmış, modifiyesiz!!!!! 150 km/s basabiliyormuş, 2. viteste bile tek tekere kalkıyormuş(o sırada tekerin altından bir karınca geçebiliyormuş, o derece yüksek yani)
:cherry: :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2006 tasarım odulu almıs makınaya tıpsız denılırse mıllet sadece guler amortısorler gazlı ve gercekten hakkını verıyor cok rahat yol tutusu saglıyor makınaya
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
2006 tasarım odulu almıs makınaya tıpsız denılırse mıllet sadece guler amortısorler gazlı ve gercekten hakkını verıyor cok rahat yol tutusu saglıyor makınaya

ödül almış almasına da biz mi verdik ödülü... neyse , yukarıda resimlerini verdim almak isteyen seçip beğensin bize laf düşmez :rendeer:
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
87
alacak olsam kesinlikle cbr 125 arkadaşında dediği gibi 2007 yada 2005 olsun farkyapmaz...bnm için görünüş önmli o yüzden şiddetle cbr :cat:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
arkeologlar çalışmalarını bitirmişler havalı olan amortisörler yağlı olanlara göre konfor açısından daha etkin oldukları için kullanılmış.
sanırımın honda nında bazı mühendisleri yaşadıkları yüzyılı unutmuş olacaklar ki hala 250 cc ye kadar olan modellerde nano teknoloji fren sistemleri yerine kampana fren sistemleri kullanılar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana soracak olursan tvs apache tabıkı yokus yukarı asaa duz kumlu cakıllı fark etmez heryolda yerım cıbırı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst