CBR 1100 xx blackbird (Yeni motosikletim)

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
dün gördüm seni burgaz çarşıda . .. HAvandan GEçilmiyo Özerim :p
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Senin için işlerin yoluna girmesine sevindim Özer, hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmanı dilerim...
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
Hayırlı olsun özerim.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.
yakışır sana...:cat:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Hepinize çok teşekkür ederim. İlginiz beni mutlu etti, sağolun. :rendeer:
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hemşeriyiz galiba uzun süre olmuş ama kazasız belasın kullan inşallah
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
55
Hayırlı olsun abicim.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.

Bir sorum olıcak bu model hondanın sitesinde yok bunlara nerden bakabiliriz. Aslında birsürü farklı model var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBR-F serisini andırıyor... Çok hoş, kazasız belasız..
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
256
Eviniz için gerçekten çok üzüldüm. :(
Yeni motorunuz çok güzelmiş.... :)
Kazasız sürüşler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst