Arjantinli69 Katılım 25 May 2009 Mesajlar 3,690 11 May 2010 #61 tekrar hoş geldin,hayırlı olsun kazasız belasız kullanımlar dilerim.
By_StaR Katılım 11 Ara 2007 Mesajlar 2,658 11 May 2010 #62 dün gördüm seni burgaz çarşıda . .. HAvandan GEçilmiyo Özerim
erginturhan Katılım 26 Mar 2007 Mesajlar 1,134 11 May 2010 #63 Senin için işlerin yoluna girmesine sevindim Özer, hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmanı dilerim...
Senin için işlerin yoluna girmesine sevindim Özer, hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmanı dilerim...
eeraktan Katılım 10 May 2008 Mesajlar 403 11 May 2010 #64 Hayırlı olsun özerim.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin. yakışır sana...:cat:
Ö.Z.€.R Katılım 3 Şub 2007 Mesajlar 2,231 11 May 2010 Konu Yazar #65 Hepinize çok teşekkür ederim. İlginiz beni mutlu etti, sağolun. :rendeer:
H hatis1 Katılım 23 Nis 2010 Mesajlar 591 20 Ağu 2010 #66 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. hemşeriyiz galiba uzun süre olmuş ama kazasız belasın kullan inşallah
The Trouble Katılım 7 Ağu 2010 Mesajlar 55 22 Ağu 2010 #67 Hayırlı olsun abicim.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Bir sorum olıcak bu model hondanın sitesinde yok bunlara nerden bakabiliriz. Aslında birsürü farklı model var.
Hayırlı olsun abicim.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Bir sorum olıcak bu model hondanın sitesinde yok bunlara nerden bakabiliriz. Aslında birsürü farklı model var.
qsTah Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 3 Eyl 2009 Mesajlar 777 22 Ağu 2010 #68 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. CBR-F serisini andırıyor... Çok hoş, kazasız belasız..
volkanix Katılım 21 Nis 2009 Mesajlar 441 22 Ağu 2010 #69 hayırlı olsun çok güzel bir motor iyi günlerde kullanınız
kamsea Katılım 20 Ağu 2005 Mesajlar 256 22 Ağu 2010 #70 Eviniz için gerçekten çok üzüldüm. Yeni motorunuz çok güzelmiş.... Kazasız sürüşler dilerim.
cbr1100 xx Katılım 24 Mar 2011 Mesajlar 2,334 2 Nis 2011 #72 cbr 1100xx black bırd iyi makinadır:cat: