Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 9 Şub 2018
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Naber arkadaşlar,umarım iyisinizdir.. ben de cok iyiyim Allah'ima binlerce kez şükür.
arkadaşlar açık konuşmak gerekirse supersport bir model alacak değilim, maksat forumdaki/dışarıdaki çok bilmişlerin aslında o kadar da
bilmediklerini göstermek ve yıllardır süregelen, Honda diğer rakiplerine göre "eziktir/sefildir" algısını yıkmak,evet.
Gelin şuna bir bakalım;
https://www.sportrider.com/2017-japanese-literbike-comparison
Yavrum benim CBR 1000RR hepsinin içinden geçmiş(iğrenç bir ifade) En iyi tur zamanı tabiki MOTOGP nin kralı Honda ya ait olacak
amatörler ne bekliyodunuz,boyası iyi olan Kawasaki mi alacaktı
Haaa bu arada Quality de hepsine aynı notu vermişler ama siz yine de Kawasaki nin işçiliği ve boyası mükemmmmmel diye gezinebilirsiniz.
Tabi olayyy sadece tur zamanı ile bitmiyor,bir sürü başlık var(üşenmeyin bakın) ve toplam puanda yine 1000RR bunların alayını kurşuna dizmiş
Burada da başka bir inceleme var,avrupali rakipleri de koymuşlar http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2017-superbike-street-shootout
Honda CBR1000RR'imla başa çıkabilecek iki model gözüküyor bu incelemede de,biri Aprilla RS4 diğeri de BMW S1000RR.
Lakin bunların başa falan çıktığı yok bakmayın..RSV4 ve S1000RR un fiyatları malum.
Piste çıktıklarında RSV4 e zaten şans vermiyorum(en güçlü olması daha iyi zaman yapabileceği anlamına gelmez amatorler),S1000R da bence başa çıkamaz ama kesin konuşamam bu hususta.
En hafifi,en az yakanı,kullanımı da rahat valla çiçek gibi motormuş bu 1000RR.
Arkadaşlar,şimdi hal boyleyken Türkiye de diğer modellere bir dünya fazla para verip alan olacak mı ?? Yorum sizin...
Alakasız Not:Africa Twin varken bunları kim alıyorr başlığın devamı gibi oldu biraz.O başlıkta karşıma cok bilmiş Berk Çiğdem çıkmıştı.
Africa yı kotuleyip bi de üstüne karşılatırmadığım motor olan KTM 1190 ile ilgili üşenmeyip bir ton şey yazmasını şarhoş olmasına bağlamıştım,
lakin oyle değilmiş...https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2013-elektronik-suspansiyonlu-55.000-km-akrapovic-503614510/detay
İnş satabilirsin Berkçiğim pauahahahhahaha
arkadaşlar açık konuşmak gerekirse supersport bir model alacak değilim, maksat forumdaki/dışarıdaki çok bilmişlerin aslında o kadar da
bilmediklerini göstermek ve yıllardır süregelen, Honda diğer rakiplerine göre "eziktir/sefildir" algısını yıkmak,evet.
Gelin şuna bir bakalım;
https://www.sportrider.com/2017-japanese-literbike-comparison
Yavrum benim CBR 1000RR hepsinin içinden geçmiş(iğrenç bir ifade) En iyi tur zamanı tabiki MOTOGP nin kralı Honda ya ait olacak
amatörler ne bekliyodunuz,boyası iyi olan Kawasaki mi alacaktı
Haaa bu arada Quality de hepsine aynı notu vermişler ama siz yine de Kawasaki nin işçiliği ve boyası mükemmmmmel diye gezinebilirsiniz.
Tabi olayyy sadece tur zamanı ile bitmiyor,bir sürü başlık var(üşenmeyin bakın) ve toplam puanda yine 1000RR bunların alayını kurşuna dizmiş
Burada da başka bir inceleme var,avrupali rakipleri de koymuşlar http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2017-superbike-street-shootout
Honda CBR1000RR'imla başa çıkabilecek iki model gözüküyor bu incelemede de,biri Aprilla RS4 diğeri de BMW S1000RR.
Lakin bunların başa falan çıktığı yok bakmayın..RSV4 ve S1000RR un fiyatları malum.
Piste çıktıklarında RSV4 e zaten şans vermiyorum(en güçlü olması daha iyi zaman yapabileceği anlamına gelmez amatorler),S1000R da bence başa çıkamaz ama kesin konuşamam bu hususta.
En hafifi,en az yakanı,kullanımı da rahat valla çiçek gibi motormuş bu 1000RR.
Arkadaşlar,şimdi hal boyleyken Türkiye de diğer modellere bir dünya fazla para verip alan olacak mı ?? Yorum sizin...
Alakasız Not:Africa Twin varken bunları kim alıyorr başlığın devamı gibi oldu biraz.O başlıkta karşıma cok bilmiş Berk Çiğdem çıkmıştı.
Africa yı kotuleyip bi de üstüne karşılatırmadığım motor olan KTM 1190 ile ilgili üşenmeyip bir ton şey yazmasını şarhoş olmasına bağlamıştım,
lakin oyle değilmiş...https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2013-elektronik-suspansiyonlu-55.000-km-akrapovic-503614510/detay
İnş satabilirsin Berkçiğim pauahahahhahaha
Son düzenleme: