CBR 1000RR varken bunları kim napsın :)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2018
Mesajlar
10
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Naber arkadaşlar,umarım iyisinizdir.. ben de cok iyiyim Allah'ima binlerce kez şükür.

arkadaşlar açık konuşmak gerekirse supersport bir model alacak değilim, maksat forumdaki/dışarıdaki çok bilmişlerin aslında o kadar da

bilmediklerini göstermek ve yıllardır süregelen, Honda diğer rakiplerine göre "eziktir/sefildir" algısını yıkmak,evet.

Gelin şuna bir bakalım;

https://www.sportrider.com/2017-japanese-literbike-comparison

Yavrum benim CBR 1000RR hepsinin içinden geçmiş(iğrenç bir ifade) En iyi tur zamanı tabiki MOTOGP nin kralı Honda ya ait olacak
amatörler ne bekliyodunuz,boyası iyi olan Kawasaki mi alacaktı :)

Haaa bu arada Quality de hepsine aynı notu vermişler ama siz yine de Kawasaki nin işçiliği ve boyası mükemmmmmel diye gezinebilirsiniz.

Tabi olayyy sadece tur zamanı ile bitmiyor,bir sürü başlık var(üşenmeyin bakın) ve toplam puanda yine 1000RR bunların alayını kurşuna dizmiş :)



Burada da başka bir inceleme var,avrupali rakipleri de koymuşlar http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2017-superbike-street-shootout
Honda CBR1000RR'imla başa çıkabilecek iki model gözüküyor bu incelemede de,biri Aprilla RS4 diğeri de BMW S1000RR.

Lakin bunların başa falan çıktığı yok bakmayın..RSV4 ve S1000RR un fiyatları malum.

Piste çıktıklarında RSV4 e zaten şans vermiyorum(en güçlü olması daha iyi zaman yapabileceği anlamına gelmez amatorler),S1000R da bence başa çıkamaz ama kesin konuşamam bu hususta.

En hafifi,en az yakanı,kullanımı da rahat valla çiçek gibi motormuş bu 1000RR.

Arkadaşlar,şimdi hal boyleyken Türkiye de diğer modellere bir dünya fazla para verip alan olacak mı ?? Yorum sizin...

Alakasız Not:Africa Twin varken bunları kim alıyorr başlığın devamı gibi oldu biraz.O başlıkta karşıma cok bilmiş Berk Çiğdem çıkmıştı.

Africa yı kotuleyip bi de üstüne karşılatırmadığım motor olan KTM 1190 ile ilgili üşenmeyip bir ton şey yazmasını şarhoş olmasına bağlamıştım,

lakin oyle değilmiş...https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2013-elektronik-suspansiyonlu-55.000-km-akrapovic-503614510/detay

İnş satabilirsin Berkçiğim pauahahahhahaha
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2018
Mesajlar
10
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İş yeri açtığı için satıyormuş motoru. Bunda alay edilecek ne var?

geçiniz efendim,kendi morotu o kıyaslama da olmadığı halde yazması mazur görülemez,bu kadar iyi niyetli olmayın!
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Hayat ne tuhaf, çeşit çeşit insan çıkarıyor her geçen gün karşımıza. Adam dükkan açacağım o yüzden satılık diyor, bu burada saçma sapan kıyaslamalar üzerinden laf sokuyor.

Africa Twin konusunu hatırlıyorum, başlık sahibine hiç kızmamıştım. Ama bugün hem güldüm, hem üzüldüm. Adam ilgi manyağı çıktı.

Evet abicim en iyi motor sende, en iyi motor honda. (Fazla belli ediyorsun emekli kafasıyla motor aldığını, etme. Bastır eziklik hissini biraz)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2018
Mesajlar
10
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayat ne tuhaf, çeşit çeşit insan çıkarıyor her geçen gün karşımıza. Adam dükkan açacağım o yüzden satılık diyor, bu burada saçma sapan kıyaslamalar üzerinden laf sokuyor.

Africa Twin konusunu hatırlıyorum, başlık sahibine hiç kızmamıştım. Ama bugün hem güldüm, hem üzüldüm. Adam ilgi manyağı çıktı.

Evet abicim en iyi motor sende, en iyi motor honda. (Fazla belli ediyorsun emekli kafasıyla motor aldığını, etme. Bastır eziklik hissini biraz)

bebiş konu o değill,yaptığı bu davranış yakışık değil.Ben africa yı ovup ovup ilana koysam ki bir arkadaş bu kadar ovduğune gore satacaksın herhalde diye takıldı,uygun olur muydu ? Hepiniz dalga geçerdiniz ve hakkiniz olurdu buna.

Tekrar diyorum bak,kendi motoru kıyaslamada olmadığı halde yazdı bunlar,Uzgunum..
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
bebiş konu o değill,yaptığı bu davranış yakışık değil.Ben africa yı ovup ovup ilana koysam ki bir arkadaş bu kadar ovduğune gore satacaksın herhalde diye takıldı,uygun olur muydu ? Hepiniz dalga geçerdiniz ve hakkiniz olurdu buna.

Tekrar diyorum bak,kendi motoru kıyaslamada olmadığı halde yazdı bunlar,Uzgunum..

Canısı, ben o adamı iyi biliyorum. İlk defa ktm alıp satmıyor. Ktm'nin denemediği modeli kalmamıştır eminim. Yamaha'da kullandı. Yani boş bir arkadaş değil.

Hele hele durduk yere foruma girip, ergen gibi motor kiyaslayacak biri hiç değil. Satmak için böyle saçma şeylere ihtiyacı yok. Sen en iyisi bin motoruna, gez toz. Tamam mi çiçeğim?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bebiş hadi gocum ilerde oyna hondanla :cherry: en kaliteli motor honda evet doğru haklısın.nasıl bir marka sepmatizmi şaştım kaldım ne içiyorsun bizede söle.daha 8 9 saat önce üye olup bunumu yazdın :queen:ka-fa 1500 valla tebrikler aslanım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2018
Mesajlar
10
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bebiş hadi gocum ilerde oyna hondanla :cherry: en kaliteli motor honda evet doğru haklısın.nasıl bir marka sepmatizmi şaştım kaldım ne içiyorsun bizede söle.daha 8 9 saat önce üye olup bunumu yazdın :queen:ka-fa 1500 valla tebrikler aslanım

yalan yok,adamlar yapıyo.Hayır soyleyecek birşeyiniz varsa söyleyinnnnnnn,yoksa da diz çöküp af dileyinnnn Honda'mdan :)
 
Katılım
22 Ağu 2017
Mesajlar
125
Valla kusura bakmayın da ben bu arkadasımızın ne yapmak istediğini,amacını anlayamadım.Birisi rica etsem anlamama yardımcı olabilir mi ? :silent:
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
560
Motosikleti
Forza 250
İşin gücün yok mu senin ? Adamlar seni şutlamaktan bıktı sen trollükten bıkmadın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2018
Mesajlar
10
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende baya okudumda bişey anlamadım

Ekademir nedir anlaşılmayan ?

maksat forumdaki/dışarıdaki çok bilmişlerin aslında o kadar da bilmediklerini göstermek ve yıllardır süregelen, Honda diğer rakiplerine göre "eziktir/sefildir" algısını yıkmak,evet.

bu kadar açık yazmışım daha ne diyebilirmmm.

Tabi burada bir Honda devrimi yapıyorum,bu nedenle çok tepki geliyor bu da normal aslında,zira insanlar yıllardır saçma sapan

şeylere inandırılmışşş :) Ne demiş atalarımızzz "doğru soyleyeni dokuz köyden kovarlarr" yaaaa


İşin gücün yok mu senin ?

yok abi,7 aydır işsizim ben :(

Adam honda ile S1000rr ı bir tuttu yala :sunny:

sülocum,ben tutmuyorum adamlar tutuyo onlara çemkir bana değil :)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
1000rr olayını bilmem hiç de hevesim yok şu ss makinalara benim takildigim konu şu ; eğer ilan sahibi arkadaş ' Berk çiğdem ' forumda ki arkadaş ise hatırladığım kadarıyla KTM modellerini baya kullanmış ve facebook KTM sayfasında da soru soran arkadaşlara baya bı yardımcı olan bı arkadaş .
Yani boş adam değil bir de sen 1000rr s1000rr dan falan KTM adventure mı ne ona ne ara geçtin ? Nasıl bı kafa yaşıyorsun söyle de kulağımdan içeri dokeyim ?
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Hondanın sahibi şirketine bukadar sevgi duymuyordur. Taktir ettim :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2018
Mesajlar
10
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1000rr olayını bilmem hiç de hevesim yok şu ss makinalara benim takildigim konu şu ; eğer ilan sahibi arkadaş ' Berk çiğdem ' forumda ki arkadaş ise hatırladığım kadarıyla KTM modellerini baya kullanmış ve facebook KTM sayfasında da soru soran arkadaşlara baya bı yardımcı olan bı arkadaş .
Yani boş adam değil bir de sen 1000rr s1000rr dan falan KTM adventure mı ne ona ne ara geçtin ? Nasıl bı kafa yaşıyorsun söyle de kulağımdan içeri dokeyim ?

olaya şurdan geçtim,bu çok bilmiş geçinen arkadaşlar sadece ses çıkarıyor,buraya gelip doğru duzgun yazacak olanlar yazsın diyorum,

bakarsın biri gelip araya Kawasaki H2 sini övebilir belli mi olur!

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------

Hondanın sahibi şirketine bukadar sevgi duymuyordur. Taktir ettim :queen:

ben gerçekleri görün istiyorum arkadaşım, lütfen :)
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
@Turgetson canım kardeşim görüyorum ki yeni hesap açmışsın.Zırt pırt farklı hesaplar açıp durma.Aç bir hesap ondan devam et.İlginç ve renkli bir karaktersin o yüzden şahsen ben senin gibi insanların foruma renk kattığını düşünüyorum.Moderatorlarla konuş "benim hesabım artık bu öncekiler için özür dilerim." de.Zaten farklı farklı hesaplar açmasan hiç postalanmayacaktın forumdan.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bence siz süreye bakıp direk paylaşmış sınız yazıyı hiç okumamışsınız. Orada CBR1000RR'ı övme gibi bir durum yok. Orada en iyi motor R1'de gözüküyor ayrıca. Tork-devir eğrisi grafiği de gayet net gözüküyor.
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Seni gördüğümde genel taktiğe uyup cevap vermemem lazım ki sürekli türemeyesin. Ama sanki gitmeni istemiyorum içten içten farklı bi bağımlılık yaptın sen hacı.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Biraderim neden sadece Türkiye ' de ki motosiklet kullanıcılarını uyandırıyorsun :) dünyanın geri kalanında da Honda harici motorlar üretilmekte, oralarıda uyandırıver kapatsınlar fabrikaları, böyük sevap işlersin..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst