CBR 1000 RR ile lastik yakma ve tekteker şovum!

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
çok güzel abi fan clubtede görmüştümmm akrobatik karizmatıkk vede sanaltik haraketlerinin devamını dilerimmm konu kilitlenmesse :)
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi ben bunda baya bi geçmiştim format atmak zorunda kaldım save malum.:D kawasakiyi felan baya bi geçtim sen bitirdin mi
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
kusura bakma kardeş benim en son oynadığım oyunlar need for speed 2 yle fifa 98 :cherry: bilgisayarda oynanırmı bu oyun ya yoksa playstation oyunumu bu??
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Abi sorma ya sol ayna kırık sol sinyal kırık vites kolu egildi grenajda çizikler var Mototal e bıraktım :queen::queen:

motorsuz kalmamam için bana Honda today verdiler :queen::queen::queen:

masraf büyük yaa ama sanki sağa doğru düştün gibi geldi bana ama hayırlısı :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst