cbf150 mi? yoksa ybr125 mi?

Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
196
arkadaşlar sizce hangisi daha iyi.
bu iki motor hakkındaki görüşleriniz.
bu iki motor arasındaki farklar nelerdir.
yardımlarınızı bekliyorum.teşekkürler.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
her iki motorunda birbirine göre üstün olduğu yada eksiklikleri olduğu muhakkak.

cbf son hızda ybr'den 20 km daha üstündür.fiyatı ybr'den daha fazladır.cbf ybr'ye göre daha dolgundur.

ybr piyasada zibil gibi parçası bulunan,sağlamlığını ispatlamıştır.

cbf de ayak marşı,devir saati yoktur.devir saatine acemiliğinizi iyice attıktan sonra ihtiyaç duymazsın motorun sesine göre hareket edersin.

sele cbf'de daha rahattır,ybr ile 50 km den sonra rahatsızlık başlar.

ybr far için enerjiyi aküden alır gaz vermesenizde ışık azalmaz, cbf konjöktörden alır

bunun gibi bir kaç farklılık saymak mümkün.

yakıt olarak hemen hemen aynı yakarlar.

ikisinide aldığınız zaman keşke öbürünü alsaydım diye sitem etmezsiniz:cat:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
304
hangisinin tipi güzelse onu al derim ikiside kaliteli motor.
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
Bende Cbf veya ybr almayı düşünüyorum.Ben yazları şehre uzak bi yerde geçirdiğim için akü bitmesiyle karşılaşırsam ayak marşı çok işime yarıyıcak.Ve yeni başlayacağım için devir saati büyük bi nimet.Ben durumda ybr diyorum.Zaten kalite 2sinde de tartışılmaz.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
sele cbf'de daha rahattır,ybr ile 50 km den sonra rahatsızlık başlar.
babaçi abimin söylemiş oldugu bu kelimeye ben katilmiyorum ybrnin selesi evinizdeki koltuk kadar rahattir 230 km mola vermeden gittim seleden hiç şikayet etmedim:queen::queen::queen:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
sele cbf'de daha rahattır,ybr ile 50 km den sonra rahatsızlık başlar.
babaçi abimin söylemiş oldugu bu kelimeye ben katilmiyorum ybrnin selesi evinizdeki koltuk kadar rahattir 230 km mola vermeden gittim seleden hiç şikayet etmedim:queen::queen::queen:

ben 805km. yol gittim ama..ne yalan söyliyeyim senin gibi 230 km. durmadan gidemem.
sendeki kot bende yok:p be sedatım süpermenim uzun yol gidenim :queen:

not= bu arada bu başlıktan bu sitede galiba 15-20 adet topic açıldıydı:)
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Bu konu ne kadar çok tartışıldı keşke azıcık araştırsaydın herkezin fikri farklı ama bence CBF.Hemde Siyah.;):)
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
her iki motorunda birbirine göre üstün olduğu yada eksiklikleri olduğu muhakkak.

cbf son hızda ybr'den 20 km daha üstündür.fiyatı ybr'den daha fazladır.cbf ybr'ye göre daha dolgundur.

ybr piyasada zibil gibi parçası bulunan,sağlamlığını ispatlamıştır.

cbf de ayak marşı,devir saati yoktur.devir saatine acemiliğinizi iyice attıktan sonra ihtiyaç duymazsın motorun sesine göre hareket edersin.

sele cbf'de daha rahattır,ybr ile 50 km den sonra rahatsızlık başlar.

ybr far için enerjiyi aküden alır gaz vermesenizde ışık azalmaz, cbf konjöktörden alır
bunun gibi bir kaç farklılık saymak mümkün.

yakıt olarak hemen hemen aynı yakarlar.

ikisinide aldığınız zaman keşke öbürünü alsaydım diye sitem etmezsiniz:cat:

cok ınce detaylarını vermıs.ıkı motoruda ıyı tanıyan bırı olarak tercıh sana kalmıs.zevkıne hangısı hıtap edıcekse dusunmeden al.ıkısınınde ıkıncı elı herzaman var.Şeref
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ben 805km. yol gittim ama..ne yalan söyliyeyim senin gibi 230 km. durmadan gidemem.
sendeki kot bende yok:p be sedatım süpermenim uzun yol gidenim :queen:

not= bu arada bu başlıktan bu sitede galiba 15-20 adet topic açıldıydı:)

hacı eger dişimi sıkıp boluyu molasiz gecemeseydim o gün kastamonuya gidemezdim oraya kadar gidince kendimi teselli ediyorum olm sedat yolun yarisini geldin zaten surda ne kaldi:queen::queen: 370 km daha var halbuki:queen::queen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
babaçi gerekeni yazmış.

1)birinin diğerine bariz bi üstünlüğü yoksa neden daha fazla ödeyesin ??

2)Yedek parçasını bol ve ucuz olması çok büyük artıdır . Bunu işin servise düşünce anlarsın

3) yamaha olsun çamurdan olsun :cherry:

yani ybr
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hacı eger dişimi sıkıp boluyu molasiz gecemeseydim o gün kastamonuya gidemezdim oraya kadar gidince kendimi teselli ediyorum olm sedat yolun yarisini geldin zaten surda ne kaldi:queen::queen: 370 km daha var halbuki:queen::queen:

bak ybr125 le sedat 600 küsür km. yol gitmiş
ben cbf150 le aynı km.yi defalarca gittim.
yani demem oki cbf150 de ybr 125 de harbi sağlam motorlardır..yakından gör üstüne bin hangisi hoşuna giderse al gitsin..pişman olmazssın .:)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
bak ybr125 le sedat 600 küsür km. yol gitmiş
ben cbf150 le aynı km.yi defalarca gittim.
yani demem oki cbf150 de ybr 125 de harbi sağlam motorlardır..yakından gör üstüne bin hangisi hoşuna giderse al gitsin..pişman olmazssın .:)

bi günde maksimum 600 km hacı 9 saatte gittim ama bi pazar günü 400-450 km y cok rahat yapiyorum:cat::cat: mesela gcen pazar düzceye gittim geldim 476 km hemde bir depoyla:):)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
bi günde maksimum 600 km hacı 9 saatte gittim ama bi pazar günü 400-450 km y cok rahat yapiyorum:cat::cat: mesela gcen pazar düzceye gittim geldim 476 km hemde bir depoyla:):)

uzun yolda 500 km. gidiyo bizim depolar 13,5 lt. ama şehir içi kullanım 430-450 km. civarı.yaa hakikaten alınabilecek en ekonomik motosiklet bunlar.:cat:
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
196
hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim vakit ayırıpta cevap vermişsiniz teşekkürler.
ben bu konuyu araştırdım ama cbf yle ybr yi karşılaştırdıklarını göremedim.:)
yada çok sayıda sayfa vardı hepsine bakamadım(400 sf kadar bişeydi:)).

genelde ybr ye felen aksesuar konusunda konuşuyolardı.
yani motorlar kaliteli olduğu için bi sorun çıkarmadıkları (fazla) için hep öyle aksesuar konularında konuşuyolardı
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
1
bna göre kesinlikle cbf almalısın her zman hondadan yanayım fakat cbfin vitesi diğerlerindne farklı olarak çok yumuşak
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
honda cbf i tek geçerim
çok yakın bir zamanda ALLAH ın izniyle bende almayı planlıyorum.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
uzun yolda 500 km. gidiyo bizim depolar 13,5 lt. ama şehir içi kullanım 430-450 km. civarı.yaa hakikaten alınabilecek en ekonomik motosiklet bunlar.:cat:

depoya bak ya tanker:queen::queen:bizim fikaranin 12 litre deposu var:cherry::cherry::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst