- Katılım
- 7 Nis 2009
- Mesajlar
- 434
- Konu Yazar
- #1
PART I - Merceğin Far tasına montajı
öncelikle aldığım malzemeler:
hella bixenon mercek
h7 ampul ve balast
far camını kapamak için sista silikon 15tl
ısıya dayanıklı RTV silikondan
angel led
toplam 165 TL tuttu. d1s yada d2s ampul kullanıldığı zaman çıkıntısı fazla olduğundan dolayı bizim motora olmaması sebebi ile H7 kullanılıp silikonla sabitliyoruz. ben orjinal farına dokunmamak için rialli'den ön far komple aldım 46 liraya. söküp yükseklik ayarı yapacaktık ama sonra boşuna söktüğümüzü anladık.
tüm bu işlemleri zevkle yapan çalışma arkadaşım sayın serdar hocama da teşekkürü borç bilirim
motorun naked hali:

Serdar hocam saç kurutma makinası ile ön farı çıkarmış, çakı ile akşam yuvayı kesmiş
okulda teknik eğitim fakültesi otomotiv bölümüne gidip eğe buldum onlarla düzeltip kesili yerleri vida deliklerini açtık.



eklenen 4 vida ile yukarıdakileri sıkıp gevşeterek yükseklik ayarı da yapılabilir durumda.



burası da video konferans salonunda teknolojinin içinde sanayi işçiliği

H7 ampulu merceğin arkasına rtv silikonla sabitliyoruz ve en az 12 saat kurumasını beklemek lazım.


far tasını boyama işlemini gerçekleştirip kurumaya bırakıyoruz:


Boya işlemi de tamam olduktan sonra, merceği far tasına sabitleyip angel'i takma işlemini yapıyoruz, rtv silikon kırmızı olduğu için angel beyaz olsada kırmızılık gözüktü, ama daha güzel gözüktüğünü düşünüp işleme devam ettik:








aküyü tekrar sökmeyelim diye bakınırken yanımızdaki wireless modemin adaptörü 12 V olduğunu görünce onunla denedik, ama tam verimi alamadık. o konuda bir danışma yoluna gittik cevap bekliyoruz.

bugün sağ düğme grubumuz gelince yarın nasipse aküden alma işlemini gerçekleştirip motora montajını tamamlayacağız.
Part II ile devam edecek...
öncelikle aldığım malzemeler:
hella bixenon mercek
h7 ampul ve balast
far camını kapamak için sista silikon 15tl
ısıya dayanıklı RTV silikondan
angel led
toplam 165 TL tuttu. d1s yada d2s ampul kullanıldığı zaman çıkıntısı fazla olduğundan dolayı bizim motora olmaması sebebi ile H7 kullanılıp silikonla sabitliyoruz. ben orjinal farına dokunmamak için rialli'den ön far komple aldım 46 liraya. söküp yükseklik ayarı yapacaktık ama sonra boşuna söktüğümüzü anladık.
tüm bu işlemleri zevkle yapan çalışma arkadaşım sayın serdar hocama da teşekkürü borç bilirim
motorun naked hali:

Serdar hocam saç kurutma makinası ile ön farı çıkarmış, çakı ile akşam yuvayı kesmiş



eklenen 4 vida ile yukarıdakileri sıkıp gevşeterek yükseklik ayarı da yapılabilir durumda.



burası da video konferans salonunda teknolojinin içinde sanayi işçiliği

H7 ampulu merceğin arkasına rtv silikonla sabitliyoruz ve en az 12 saat kurumasını beklemek lazım.


far tasını boyama işlemini gerçekleştirip kurumaya bırakıyoruz:


Boya işlemi de tamam olduktan sonra, merceği far tasına sabitleyip angel'i takma işlemini yapıyoruz, rtv silikon kırmızı olduğu için angel beyaz olsada kırmızılık gözüktü, ama daha güzel gözüktüğünü düşünüp işleme devam ettik:








aküyü tekrar sökmeyelim diye bakınırken yanımızdaki wireless modemin adaptörü 12 V olduğunu görünce onunla denedik, ama tam verimi alamadık. o konuda bir danışma yoluna gittik cevap bekliyoruz.

bugün sağ düğme grubumuz gelince yarın nasipse aküden alma işlemini gerçekleştirip motora montajını tamamlayacağız.
Part II ile devam edecek...












