Arkadaşlar aklınıza takılan sorulara cevap vereyim:
Öncelikle kendimde bir zamanlar CBF150 kullandığım için deposunun zaman sonra içeriye biraz daha benzin çektiğini biliyorum ve motoru mutlaka orta ayağa alıp o şekilde benzin dolduruyorum ve doldurduktan sonra biraz bekliyorum gerçekten de biraz çekiyor içeriye bir yerlere

Bu ölçümde de içeriye çekmesini bekledim. Hem en başta fulllerken hem 100km sonra fulllerken.
Gelelim 110km hızla zorlama meselesine. Arkadaşlar siz bölünmüş şehirlerarası yollarda 70km hızla falan mı gidiyorsunuz bilmiyorum ama ben genelde 90-100 arası gidiyorum. Araç sollayacağım zamanlarda falan 110km hızlara çıkıyorum. Yani sürekli 110 ile gitmiyorum. Birçok aklıselim motosiklet kullanıcısının da bu hızlarda seyrettiğini düşünüyorum. Ayrıca CBF150 iyi şekilde rodaj yapılıp açıldığında (sürücü ve yük ağırlığı da önemli olmak kaydıyla) 130-135km hızlara çıkabilen bir motordur. İnanmayanlar iyi araştırsınlar. Videolar var.
Saygılarımla.