CBF150 bu kadar çok yakar mı?

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
arkdaşlar benim arkadaşın driftide 4 LT BENZİN İLE TAM GAZ 120 KM yaptı normalmi ama sürekli tam gaz gitmiş ?
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim motor tam 3 litre yakyo
115 kiloyum ve dipgaz kullanıyorum
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
150 cc için limitleri zorlamışsın yakıtın yüksek çıkması normal. iki kişi ve 110 km. 110 km iki kişi sana normal geliyorsa genelde kaç km hız ile seyrettiğini merak ettim doğrusu.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
CBF150'yle 40 bin km yolum var. Hiçbir şartta 3.2lt/100km'yi geçmedi. 3.7lt çok yüksek bir rakam, karbüratör ayarlarında sorun olabilir.
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
279
Arkadaşlar aklınıza takılan sorulara cevap vereyim:

Öncelikle kendimde bir zamanlar CBF150 kullandığım için deposunun zaman sonra içeriye biraz daha benzin çektiğini biliyorum ve motoru mutlaka orta ayağa alıp o şekilde benzin dolduruyorum ve doldurduktan sonra biraz bekliyorum gerçekten de biraz çekiyor içeriye bir yerlere :) Bu ölçümde de içeriye çekmesini bekledim. Hem en başta fulllerken hem 100km sonra fulllerken.

Gelelim 110km hızla zorlama meselesine. Arkadaşlar siz bölünmüş şehirlerarası yollarda 70km hızla falan mı gidiyorsunuz bilmiyorum ama ben genelde 90-100 arası gidiyorum. Araç sollayacağım zamanlarda falan 110km hızlara çıkıyorum. Yani sürekli 110 ile gitmiyorum. Birçok aklıselim motosiklet kullanıcısının da bu hızlarda seyrettiğini düşünüyorum. Ayrıca CBF150 iyi şekilde rodaj yapılıp açıldığında (sürücü ve yük ağırlığı da önemli olmak kaydıyla) 130-135km hızlara çıkabilen bir motordur. İnanmayanlar iyi araştırsınlar. Videolar var.


Saygılarımla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst