cbf-vstrom-f650cs,hangisi??

Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
3
arkadaşlar mrb.yeni bir motorsiklet almayı düşünüyorum,cbf600-suzuki 650 vstrom-bmw f650 cs....yakıtları arasında bir fark var mıdır?özellikle uzun yolda hangisi daha konforludur?bir en az sorun çıkartacak olan hasngisidir....bu arada 9 sene honda titan 125 kullandım yaklaşık 45000-50000 yol gittim şehirler arası-şehir içi....teşekkürler
 
Katılım
5 Haz 2009
Mesajlar
263
Vstrom tavsiye ederim havası var, hastası var. Ölüsünü alacak bir müşterisi her zaman var. Şimdi f650cs al demek marjinal bir yorum olur. Sibief al diyenler rasyonel olanlar onların sayısı da çok fazla değil. Popülistlerin oyu ile seni de vstrom kervanına dahil ediyoruz dostum inşallah :)
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
İçlerinden en az yakan 650 cs scarver bu motoru almayı gelecek 2-3 yıl içinde düşünyorum :p hayalim çünkü eğer alırsanda 650 cs nin 2004 üstünü al çift buji olayı var titreşim yüksek süratlerde yok denecek kadar az((yüksek süratten kastım 150 den sonra.) ve daha az, yakıt tasarruflu olur.
 
Katılım
22 Eki 2008
Mesajlar
435
forumda okuduğum kadarıyla CBF artçı rahatlığı konusunda bir adım öndeydi.
Yanılıyorsam düzeltin lütfen :D
 
Katılım
5 Haz 2009
Mesajlar
263
popülistler beni hayal kırıklığına uğrattı. marjinal ve rasyoneller maçın ilk dakikalarında gelen peşpeşe gollerle 2-0 önde:queen:
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
ikiteker dergisindeki kle500, dl650 vstorm ve transalp testinde en çok beğeniyi vstorm toplamıştı. gerçi bu sorduğun 3 motoru test etseler ne olur bilemem ama en azından vstormun kötü olmadığı buradan kesinleşmiş oluyor
 
Katılım
5 Haz 2009
Mesajlar
263
kle650,dl650,transalp,gs650 karşılaştırmalarının bazılarında farklı galipler var. ben dl ve versys sahibi olaak kullandım. versys benim kriterlerimle dl den çok daha iyi bir motosiklet.

bu testler ticari kaygılarla da olabiliyor ya da farklı anlayışları zevkleri yansıtıyor.
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
3
kaç gündür araştırıyorum kafam karıştı.v strom tip olarak çok hoşuma gitti fakat fiyatı diğerlerinden biraz tuzlu.mesela 2004 vstrom um fiyatı 2006 cbf ile aynı aşağı yukarı.bu durumda hangisini tercih ederdiniz 2004 vstrom mu 2006 cbf mi?bu arada yorumlarınız için teşekkürler...
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
kle650,dl650,transalp,gs650 karşılaştırmalarının bazılarında farklı galipler var. ben dl ve versys sahibi olaak kullandım. versys benim kriterlerimle dl den çok daha iyi bir motosiklet.

bu testler ticari kaygılarla da olabiliyor ya da farklı anlayışları zevkleri yansıtıyor.

fakat benim dediğim test sanırım 2004 senesine aitti ve kle500 vardı. eğer 650 lik versys olsaydı bende kawasakiyi tercih ederdim :cat:
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
1 aydır ben de bu araştırmanın içindeyim.Uzun yolda kullanacaksan DL 1000 daha mantıklı. işin içine Aprilia Caponord u da kat istersen. :) Kafan daha çok karışsın.. :D
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Ben cbf600 ü nerde görsem durup incelerim. Bence kişisel zevkine bağlı bir durum.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
93
aslında v-strom içlerinde en iyisi ama onun da kasası değişti, fiyat olarak çok pahalı. cbf 600sa tercih edilebilir. 4 silindirli ve konforlu bi motor. şahsen ben de 600 cc ve üstü bir motor arıyorum. transalp almaktı niyetim ama onu da honda getirmiyor artık. honda nın nc 700x modelini düşünüyorum. fiyatı belirleyici olacak.
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
145
Bende biraz fren takıntısı var. Frenler konusunda kombine fren+abs ikilisinden ötürü cbf derim. 2008 sonrası enjeksiyonlu. DL 650 de çok güzel motor, uzun uzun kullanma fırsatım oldu. Yanlış bilmiyorsam 2007 sonrası absli. DL 650nin hastası da çok, 2. el anlamında. Burada bir fiil bu makineleri kullanan arkadaşlar varken bana daha yazmak düşmez. Zor karar zor...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
NC700X'i görmeden almayın. Fiyatı 17 - 19 bin arası olacaktır diye tahmin ediyorum. 100 km'de ortalama 4 litre yakıyormuş.
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Vstrom al sen... sonra benzin döker yakarsın. neden mi?

5 motor eskişehirden kütahya tavşanlıya gitmek için yola çıkar.
1 adet 98 model F650 ST, 2 adet F650 GS (biri dakar biri normal ikisi de enjeksiyonlu), 2 adet Vstrom biri karbüratörlü biri enjeksiyonlu..

Tüm motorlar tam depo doludur.
Kütahya dönüşünde benzinciye girilir.
alınan benzin miktarları yaklaşık şöyle.

Dakar ve GS = 50TL
F650 ST = 60tl
Vstromlar = 70 ve 80 TL

Dogrudur kullanıcıdan kullanıcıya değişir.
Ancak Vstrom dediğin alet, kendi sınıfının (650 Enduro) açık ara en çok yakan aracıdır. Sahibini kanser eder.

Sen bütçen ne kadar ondan haber ver sana alternetif sunarken öyle sunalım.

Saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst