cbf ile ybr arasında kaldım!!

Katılım
19 Eki 2009
Mesajlar
10
slm Ybr alıyorum

Arkadaşlar Ybr 125 almayı düşünüyorum.Bir arkadaşta 2008 model 6000 km de varmış.2250 ye alırım dedim.Kendisi düşünecek.Nasıl fiyat? Yok derse kaça kadar çıkayım? Birde daha önce Mz 251 kullanmıştım.Ona göre nasıldır.? 2.el Alırken nelere dikkat etmeliyim?Motosikletin nerelerine bakmalıyım? Teşekkürler.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
2250 tl den 1 kuruş fazla verme,piyasada o fiyata temiz ybr herzaman bulursun... ybr ve cbf kıyaslamasında ise kesinlikle hiç tereddütsüz ybr alın derim...:cat:
 
Katılım
19 Eki 2009
Mesajlar
10
slm

Aslında başta 2000 verim dedim ama başka biri 2250 vermişti vermedim dedi bende o zaman 2250 yi bende verim dedim.Nette baktığımda 2800 3000 civarı diyorlar.Yoksa onlar mı fazla istiyor anlamadım.Arkadaşta 2004 be 2008 model varmış.'004 ü kar etmek için almış ama şimdi 1500 verecek.Ben eski model almaık istemiyorum.Kendiside pek yeni modeli satmak istemiyor.Birde motor alırken 2.el nerelerine dikkat edeyim?
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hangisini alırsan al, diğeri aklında kalacak :)

o yüzden kafana hangisi yatıyorsa onu al..
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Arkadaşlar Ybr 125 almayı düşünüyorum.Bir arkadaşta 2008 model 6000 km de varmış.2250 ye alırım dedim.Kendisi düşünecek.Nasıl fiyat? Yok derse kaça kadar çıkayım? Birde daha önce Mz 251 kullanmıştım.Ona göre nasıldır.? 2.el Alırken nelere dikkat etmeliyim?Motosikletin nerelerine bakmalıyım? Teşekkürler.

önceden mz kullandiysan ne ybr ne cbf seni kesmez en iyisi bi hintli al ancak o paklar seniTVS apache:wiinkk:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
:)Bence ha Mehmetali ha Alimehmet:p ikiside aynı ama sen hangisi içine siniyorsa hangisinin servisi kafana yatıyorsa onu al.:cat::rendeer:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
313
2250 çok iyi piyasaya göre sakın kaçırma.memnun kalmazsan o fiyata internette çok rahat satarsın.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar Ybr 125 almayı düşünüyorum.Bir arkadaşta 2008 model 6000 km de varmış.2250 ye alırım dedim.Kendisi düşünecek.Nasıl fiyat? Yok derse kaça kadar çıkayım? Birde daha önce Mz 251 kullanmıştım.Ona göre nasıldır.? 2.el Alırken nelere dikkat etmeliyim?Motosikletin nerelerine bakmalıyım? Teşekkürler.

08 6000 km 2250 çok iyi fiyat...kaçırma...
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
2side ucuz yakar ybr daha yavastır ama daha iyi manevra yapar cbfe göre kücüktür uzun yolda daha cok sıkılırsan ybrden ama ömrü sınırsızdırxD bin bin gider
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
282
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynı ikilemi bende yaşıyorum aslında.motordan pek anlamasamda aklım hep cbf de.2250 harika bi fiyat çok araştırdım o km de o fiyata bulman çok zor hocam.ben cbf için 3 bini gözden çıkardım.
 
Katılım
9 Eyl 2009
Mesajlar
39
hiçbirini alma hızlı gitmiyorlar bitane mz 301 yada jawa style 350cc işini görür sanırım:queen:

Sonra da kendisine benzinci bi kayınpeder bulsun :)

mz yakmıyo bee. kanuni racer kadar yakmıyor diyecem inanmayacaksınız şimdi. ha orjinali yakar çok da feci yakar ama işini bilen ona benzini koklattırır. bakmayın benim imzada benzin canavarı dediğime. eskiden öyleydi şimdi çok memnunum motorumdan. karbüratör memesinde fren tellerinin şu ince ince telleri var ya ondan iki tane damar var
 
Katılım
19 Eki 2009
Mesajlar
10
aynı ikilemi bende yaşıyorum aslında.motordan pek anlamasamda aklım hep cbf de.2250 harika bi fiyat çok araştırdım o km de o fiyata bulman çok zor hocam.ben cbf için 3 bini gözden çıkardım.

Yanlış bilgi aldım arkadaşa 3400 tle mal olmuş.Devrini almana gerek yok diyor .Masraf olmasın diye belki satarsın diyor.BEnde 5-10 sene kullanırım diyorum inşallah.2007 aralık sonunda fatura kesilmiş.Ocak vergisini ödememek için 2008 de binmeye başlamış.Motor temiz.Ama fazla temizliğine özen göstermemiş.Arkada port bagajı yok.Depo koruması var.Önde cam yok .Arkadaş fazla kullanmadığı için aksesuar almamış.Ben Adanadan nerden aksesuarlarını uygun fiyata alabilirim veya güvenilir bir siteden ve bende takabilirmiyim.Arka çamurluğun sinyalle olan bağlantı yeri kırılmış.Ya arka çamurluk değişecek yada bir şekilde tutturmak gerekir.Herhangibir kazası yok.Araç 7225 km de miş.Nasıl 2250 tlye anlaştık sizce iyi mi? Extra bayağı aksesuar almam gerekecek.Kask+kilit+Ön cam(rüzgara gelemiyorum.)(Ayaklarımda biraz romatizma var önlem olarak ne yaptırabilirim)+ el koruması+ lastikler için şerit+ artı motosikleti temizlemek için neler almalıyım.Kaporta ve lastik ve diğer aksesuarları için? Teşekkürler şimdiden cevap verenlere.Birde aracın devrini almamam ilerde bir sorun oluştutur mu? Arkadaş gelip bu araç benim ver aracımı diyebilir mi? Hiç bir hak iddia edemem:)
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Eğer MZ ini satmadan bu motorlardan herhangi birini alabiliyorsan al sattıysan da zaten çok pişman olacaksın bu motorlar seni kesmeeez...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst