cbf 250 22 beygir bir motosiklettir, twister ise 24 beygir'dir aralarında pek bir fark yok ancak ben cbf 250 kullanıcısı olarak çok memnunum, bunu herkez biliyor,
ancak kafanı karıştıran olaylar seni cbf 250 den soğuk düşürebilir, ve diğer arkadaşların sana tavsiyelerini üzerine diğer motosikletlere yönelebilirsin,
neden diye soracak olursan : benim ilk motosikletim çin malı mondial 151 rs idi, 16 bin km 1.5 yıl kullandım ve ardından kaliteli bir motosiklet almak için honda cbf 150 ye geçtim,
tam 2 sene boyunda hiç bir tamir görmeden, düzenli bir şekilde bakımlarını yaparak 30 bin km kullandım,
daha sonra sattım baktım ki hız yönünden bana yetmeyen cbf 150 yi cbf 250 olarak değiştirmeye karar vermiştim,
internetten araştırmaya başladım, o sıra bir arkadaşın tavsiyesine uyarak ilanlardan gs 500 motosiklete yöneldim, alacağım cbf 250 ile gs 500 arasında pek bir fark yoktu,
ve bir ilandan adres alıp motosikleti görmeye gittim,
motosikleti görür görmez irkildim,
çünkü kocamandı, motosikletin üzerine oturdum ve vazgeçtim almaktan,
iyi kötü bir laf vardır,
insan oğlu daha fazlasını ister her zaman,ancak elimizdeki ile yetinemezken fazlasını isteriz, bizde öyleyiz,
hatta buna benzer bir başlık vardı,(aradım bulamadım)
5000 tl param var ne alayım,
sen 1000 tl daha koy 500 cc al,
6000 tl vereceğine 500 tl daha koy 600 cc al,
6500 tl vereceğine 1000 tl daha koy 1999 model transalp al
7500 tl vereceğine 1000 tl daha koy vs vs vs....
şahsen ben cbf 250 kullanıcısı olarak 6 aydır çok memnunum uzun yolada yaptım, çamurada girdim, dereye de girdim, otobandan durmadan 320 km yolda yaptım,
km hesebı olarak 120 kuruş ile 140 kuruş arası değişiyor.