Cbf 250 / cbx 250

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor değiştirmenın vakti geldi diye dusunuyorum artık :)
Cbf 250 ve CBX 250 twister arasındakı farklar nedır veya sızce hangısını tercıh etmeliyim yada şöyle bir taraftan bakarsan bu motorları tavsiye edermisiniz ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hacı sıkılıdm kanunıden yeter su aralar degılde 1-2aya kalmam degsıtırırım bıraz toplım kendımı kanunıyı cıkartım elden ama aralarındakı fark ne ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:16 ----------

hadi bakalım al cbf 250 al sende :)

bakalım bı abıde gs500dedi bunlar kafamı karıstıyor :D
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
11
Motor değiştirmenın vakti geldi diye dusunuyorum artık
Cbf 250 ve CBX 250 twister arasındakı farklar nedır veya sızce hangısını tercıh etmeliyim yada şöyle bir taraftan bakarsan bu motorları tavsiye edermisiniz ?

BAK HONDA VTR 250 ÇIKARMIŞ ONUDA DEĞERLENDİR..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BAK HONDA VTR 250 ÇIKARMIŞ ONUDA DEĞERLENDİR..


Merhaba arkadaşlar yeni çıkan honda vtr 250 sizcede hyosun gt 250 benzemiyormu, yoksa bu motosikleti korelilere mi yaptırdılar veya 250 cc naked tarzı artık böylemi şekilenecek, ayrıca fiyatıda 12.850 bilgilerinize...

benım butcem bukadar değil :)
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
251
cbf 250 22 beygir, cbx 250 twister 24 beygir diye biliyorum (yanılıyo da olabilirim ama twister'ın beygir gücü cbf'ten yüksek, ondan eminim)
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
11
[benım butcem bukadar değil :)[/QUOTE]

O ZAMAN İKİNCİ EL KANUNİ GT 250 YE BAK, NEDE OLSA KANUNİ SAHİBİSİN GT 250 VEYA GT250R, BU MOTORLAR CBF 250 HONDADAN DAHA DA GÜÇLÜ TAM 29 BEYGİR....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
cbf 250 22 beygir bir motosiklettir, twister ise 24 beygir'dir aralarında pek bir fark yok ancak ben cbf 250 kullanıcısı olarak çok memnunum, bunu herkez biliyor,
ancak kafanı karıştıran olaylar seni cbf 250 den soğuk düşürebilir, ve diğer arkadaşların sana tavsiyelerini üzerine diğer motosikletlere yönelebilirsin,
neden diye soracak olursan : benim ilk motosikletim çin malı mondial 151 rs idi, 16 bin km 1.5 yıl kullandım ve ardından kaliteli bir motosiklet almak için honda cbf 150 ye geçtim,
tam 2 sene boyunda hiç bir tamir görmeden, düzenli bir şekilde bakımlarını yaparak 30 bin km kullandım,
daha sonra sattım baktım ki hız yönünden bana yetmeyen cbf 150 yi cbf 250 olarak değiştirmeye karar vermiştim,
internetten araştırmaya başladım, o sıra bir arkadaşın tavsiyesine uyarak ilanlardan gs 500 motosiklete yöneldim, alacağım cbf 250 ile gs 500 arasında pek bir fark yoktu,
ve bir ilandan adres alıp motosikleti görmeye gittim,
motosikleti görür görmez irkildim,
çünkü kocamandı, motosikletin üzerine oturdum ve vazgeçtim almaktan,

iyi kötü bir laf vardır,
insan oğlu daha fazlasını ister her zaman,ancak elimizdeki ile yetinemezken fazlasını isteriz, bizde öyleyiz,
hatta buna benzer bir başlık vardı,(aradım bulamadım)
5000 tl param var ne alayım,
sen 1000 tl daha koy 500 cc al,
6000 tl vereceğine 500 tl daha koy 600 cc al,
6500 tl vereceğine 1000 tl daha koy 1999 model transalp al
7500 tl vereceğine 1000 tl daha koy vs vs vs....


şahsen ben cbf 250 kullanıcısı olarak 6 aydır çok memnunum uzun yolada yaptım, çamurada girdim, dereye de girdim, otobandan durmadan 320 km yolda yaptım,
km hesebı olarak 120 kuruş ile 140 kuruş arası değişiyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[benım butcem bukadar değil :)

O ZAMAN İKİNCİ EL KANUNİ GT 250 YE BAK, NEDE OLSA KANUNİ SAHİBİSİN GT 250 VEYA GT250R, BU MOTORLAR CBF 250 HONDADAN DAHA DA GÜÇLÜ TAM 29 BEYGİR....[/QUOTE]

artık çin kore vs almak ıstemıyorum benım hp ıle bı ısım yok yaptıgı son hızla bı ısım pek olmaz ama yınede tesekkur ederım onerın ıcın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:17 ----------


tesekkurler :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:20 ----------

cbf 250 22 beygir bir motosiklettir, twister ise 24 beygir'dir aralarında pek bir fark yok ancak ben cbf 250 kullanıcısı olarak çok memnunum, bunu herkez biliyor,
ancak kafanı karıştıran olaylar seni cbf 250 den soğuk düşürebilir, ve diğer arkadaşların sana tavsiyelerini üzerine diğer motosikletlere yönelebilirsin,
neden diye soracak olursan : benim ilk motosikletim çin malı mondial 151 rs idi, 16 bin km 1.5 yıl kullandım ve ardından kaliteli bir motosiklet almak için honda cbf 150 ye geçtim,
tam 2 sene boyunda hiç bir tamir görmeden, düzenli bir şekilde bakımlarını yaparak 30 bin km kullandım,
daha sonra sattım baktım ki hız yönünden bana yetmeyen cbf 150 yi cbf 250 olarak değiştirmeye karar vermiştim,
internetten araştırmaya başladım, o sıra bir arkadaşın tavsiyesine uyarak ilanlardan gs 500 motosiklete yöneldim, alacağım cbf 250 ile gs 500 arasında pek bir fark yoktu,
ve bir ilandan adres alıp motosikleti görmeye gittim,
motosikleti görür görmez irkildim,
çünkü kocamandı, motosikletin üzerine oturdum ve vazgeçtim almaktan,

iyi kötü bir laf vardır,
insan oğlu daha fazlasını ister her zaman,ancak elimizdeki ile yetinemezken fazlasını isteriz, bizde öyleyiz,
hatta buna benzer bir başlık vardı,(aradım bulamadım)
5000 tl param var ne alayım,
sen 1000 tl daha koy 500 cc al,
6000 tl vereceğine 500 tl daha koy 600 cc al,
6500 tl vereceğine 1000 tl daha koy 1999 model transalp al
7500 tl vereceğine 1000 tl daha koy vs vs vs....


şahsen ben cbf 250 kullanıcısı olarak 6 aydır çok memnunum uzun yolada yaptım, çamurada girdim, dereye de girdim, otobandan durmadan 320 km yolda yaptım,
km hesebı olarak 120 kuruş ile 140 kuruş arası değişiyor.

tesekkurler acıklamaların ıcın bana kullanılan bır soz burda soylemıyorum :queen: kıbar bı sekılde sana ne olursa olsun dayanmaz dıyorlar bu yuzden gs500 onerısı aldım ama arka far olsun gorunus olsun hosuma gıtmedı acıkcası cbf250 dusunuyorum benımde ılk motorun cın malı scooterdı 150lık sonra kanunı racer200 ama sıkıldım artık cınden yanı gozumun arkada kalmasını ıstemıyorum artık oyuzden cbf250 ıstıyorum ve benım ıstedıgım bır olayda eskı model motor almak ıstemıyorum neden bılmıyorum ama ıstemıyorum yanı ben kanunıyı satar satmaz bırtane cbf250 alıcam suana kadar bı eksi duymadım sadece sılındırmı desem bırsey dedıler ama tam hatırlamıyorum yalan olmasın oyuzden cok kolay catlıyormus 5-6tane cbf oyuzden gelmıs onu bılıyorum sadece
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
eski model dediğin en son çıkan kasalar var benim kullandıgım gibi
2007 model olarak onlara bakabilirsin, kasası farklı oluyor ve motor ile jantlar diğer 2006 ve altı modellerden farklı.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
er- 5 de düşünebilirsin ..
gs 500 e göre bence daha güzel sade bir kasası var.
cbf 250 ile de parça fiyatları aynı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eski model dediğin en son çıkan kasalar var benim kullandıgım gibi
2007 model olarak onlara bakabilirsin, kasası farklı oluyor ve motor ile jantlar diğer 2006 ve altı modellerden farklı.

eski model derken gs500ü farzedıyodum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:04 ----------

er- 5 de düşünebilirsin ..
gs 500 e göre bence daha güzel sade bir kasası var.
cbf 250 ile de parça fiyatları aynı.

er-5dense gs500ü tercıh ederım ama bılmıyorum kafam karısıyor gene ben cbfe ıcım dustu neden bılmıyorum hanı fıyatları aynı nerdeyse
ortalama fıyat olarak dusunursek
er-5 = 4500+
gs500 = 4000+
cbf250 = 3500+

okadar bı fark yok bunları en dusukten verdım yınede 2sı 500luk bırı 250lık makına ama neden hala aklımda cbf var anlamıyorum acıkcası
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
14
Motor değiştirmenın vakti geldi diye dusunuyorum artık :)
Cbf 250 ve CBX 250 twister arasındakı farklar nedır veya sızce hangısını tercıh etmeliyim yada şöyle bir taraftan bakarsan bu motorları tavsiye edermisiniz ?

evet cbf 250 tercih et derim er5 ve gs500 çok kaba bir motor bence bende cbf 250 kulanıcısıyım hem çok yakışıklı hemde otabandada dağda çamurdada ovadada rahat kullanımı çok kolay seni yolda koymaz ve tatmin eder ne çok büyük nede çok küçük 140 rahat 160 zorladığındada yapıyor yetmezmi 6cı vites avantajıda bir ayrı avantaj otobanda ve parça bulmaktada diyerleri gibi çok zor deyil piyasasıda çok iyi hemen alıp satabilirsin yakıtıda şuan litresi 3 milyon olan benzin ile hesapladığımda klm de 100 120 klm hızla gidersen ortalama 120 140 tl gibi yakıyor yol tutuşuda gerçekten çok mükemmel ona bayılıyorum kısacası al bir 2005 2007 arası honda cbf 30 bin klm aşmamış rahat edersin tabi bu benim sana tavsiyem genede son kararı kendin karar vereceksin. cbf cbx e gelince ikisi arasında nerdeyse hiç fark yok sadece1-- cbf 2 beygir az onuda far edemezsin zaden cbx 24 müş 2--cbx in farı çok az küçük onuda yan yana koyarsan ancak ozaman fark ediyorsun 3--cbf de arka kuyrukda plaka aydınlatması var cbx de yok 4--cbf de far kapatma düymesi yok cbx de var 5--depoda birinde honda cbf yazıyor diyerinda twister yazıyor bunlarda hiç önemli bir fark deyil bence
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst