Sevgili Burak
Güle güle kullan Allah kaza bela vermesin.Bendekinin 4 ayı bitti. Havalar İstanbul'da bozuk olduğu için henüz motoru çok fazla zorlayamadım 1200 km. de henüz. Şu anda max. hızım 8000 devirde 110 km/s. Uzun yolda biraz daha açılacağını söylüyorlar. Motordan gayet memnunum iyi ki tüm şartlar uygun olmuş da bunu alabilmişim.Tekrar güle güle kullanman dileklerimle....